Skip to main content

Hallo,

Ik heb een nieuw mobiel abonnement besteld, waarbij op de site staat: “Actie: krijg nu 10 GB + 10 GB extra zolang je abonnement loopt”. In de bevestiging die ik heb ontvangen, vind ik daarvan echter niets terug.

Ook op het contract is het niet vermeld.

Wat heb ik nou gekocht dan?

Groet,
Marco

Hi @mrsempel,  goed dat je hier even aan de bel trekt als je het niet helemaal vertrouwt! 

Zou je de laatste 3 cijfers van je IBAN en het mobiele nummer waar het om gaat nog willen noteren in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee :relaxed:


Zou je de laatste 3 cijfers van je IBAN en het mobiele nummer waar het om gaat nog willen noteren in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Beste Maja,

Dat heb ik nu gedaan. 

groet, Marco


antwoord verwijderd


Bedankt!

Ik zie dat het volgende abonnement actief gaat worden op 16 oktober: Hussel 2019 10 GB + 10 GB en onbeperkt bellen/sms 2jr. Komt dus helemaal goed! Wel erg verwarrend dat dit verder nergens terug te vinden is, ik snap dat dit wat onzekerheid oplevert :grimacing:

Als je abonnement in gaat op de 16e, zal je overigens wel zien dat je iets minder dan 10Gb aan data krijgt voor de rest van de maand. Niet schrikken dan, dit klopt helemaal :wink: Omdat je abonnement halverwege de maand in zal gaan, krijg je alleen data voor het resterende aantal dagen en zal je ook alleen voor de periode vanaf de 16e gaan betalen :slight_smile: 

Hopelijk heb ik je nu gerust weten te stellen, als je nog vragen hebt hoor ik ze uiteraard graag!


Dank je voor het nakijken! Ik ben gerustgesteld.


Top! Graag gedaan en alvast veel plezier met je nieuwe KPN abonnement!