Skip to main content

Beste KPN,

 

Recent mijn abonnement verlengd en nu de eerste factuur binnen.

Het is een zeer onoverzichtelijke factuur, maar dat zal met de overgang van ene naar andere abonnement te maken hebben. Wat te zien is als ik ook nog mijn een na laatste factuur erbij bekijk, is dat over de maand maart ik dubbele kosten betaal voor spotify premium. Het lijkt erop dat in de overgangs factuur een halve maand aan extra spotify kosten betaald is, terwijl die halve maand juist afgetrokken moest worden?

Kunnen jullie even meekijken?

 

Mvg,

Ralf

 

Dag @Ralfdh! De eerste factuur is altijd een beetje puzzelen. Op onze site vind je een voorbeeld factuur met uitleg hoe je de ‘eerste factuur’ moet lezen. 
Kun je een printscreen plaatsen van je factuur en je persoonsgegevens wegpoetsen? Dan kunnen we hier je factuur beoordelen. Mocht dit niet lukken, dan kan ik achter de schermen met je meekijken.

Zou je in dat geval ook je postcode en huisnummer kunnen toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Ik zie je reactie wel tegemoet :blush:

 


beste Lisa,

 

zie hieronder mijn nieuwe factuur. Hier staat op dat €5,16 wordt gerekend voor spotify premium over 16- 31 mrt.

op mijn vorige factuur is over looptijd 1-31 mrt ook spotify premium gerekend, namelijk €9,99.

dit lijkt mij dubbel op.

 

mvg,

Ralf

 

*Admin: afbeelding bewerkt i.v.m. privacy


Ik heb de facturen even vergeleken met elkaar en het staat er inderdaad een beetje gek @Ralfdh :thinking:. Waarom er geen correctiebedrag voor Spotify is berekend, weet ik niet. Ik breng het bedrag in mindering op de eerstvolgende factuur. :thumbsup:


Beste Lisa,

Bedankt.

mvg,

Ralf