Skip to main content

Iedere keer als ik de Esim wil installeren geeft hij aan er is iets fout gegaan, probeer opnieuw!

Iemand tips??

Heeft je A54 wel een E-Sim? Er is door een leverancier van bol.com abusievelijk een zending A54's geleverd met maar 6 GB RAM ipv 8 én zónder E-Sim. Die waren niet voor de Nederlandse markt bedoeld. Wellicht zijn er daar onbedoeld(?) meer van uitgeleverd. 


Gekocht bij KPN....


Tja, bij bol.com staan ook alleen maar 8 GB toestellen op de site, mét E-Sim. Maar daar is bij de groothandel toch een partij met maar 6 GB zonder E-Sim doorheen geglipt. Had niet mogen gebeuren, maar hoeveel klanten zouden dat al dan niet direct in de gaten hebben. Ik geloof niet dat ze daar proactief achteraan gaan.

Controleer bij de instellingen even of je 8 GB RAM hebt, zo ja, dan heb je vast ook een E-Sim en is er bij jou wat anders aan de hand. 


Bedankt, ik maandag wel even naar een kpn winkel. 


Hi @Ajohanna5! Is het bij een KPN winkel gelukt de e-sim te laten installeren? Zo niet, kijk dan ook nog op onze kennisbankpagina over de e-sim


Opgelost! Tenminste, inmiddels een plastic sim geplaatst, snelle service van KPN winkel, binnen 4 minuten online! Bedankt voor de reacties.