Skip to main content

Vandaag de nieuwe iPhone binnen gekregen helemaal happy natuurlijk. Beetje jammer is dat ik bij de aflevering te horen kreeg dat ik nogmaals het volledige bedrag moest pinnen. Ik heb via iDeal tijdens de bestelling het bedrag al betaald en nu bij de koerier weer?

Beste KPN, ik ga er van uit dat jullie het bedrag terug storten?

Oef, dat is natuurlijk niet de bedoeling, @Nordlandt. Je gaat de dubbele betaling inderdaad terugkrijgen. Vul even je forumprofiel in, graag inclusief het rekeningnummer van waaraf je betaald hebt (kan in het veld ‘persoonlijke opmerking’) en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan kunnen wij nakijken of dit al in gang is gezet of dat dit nog moet.


Oef, dat is natuurlijk niet de bedoeling, @Nordlandt. Je gaat de dubbele betaling inderdaad terugkrijgen. Vul even je forumprofiel in, graag inclusief het rekeningnummer van waaraf je betaald hebt (kan in het veld ‘persoonlijke opmerking’) en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan kunnen wij nakijken of dit al in gang is gezet of dat dit nog moet.

Hi Erik, kan gebeuren natuurlijk.

Forumprofiel is ingevuld inclusief rekeningnummer.

Dank voor het oppakken.

Mvg,

Mike


Ik heb je gegevens doorgestuurd naar een expert die dit soort kwesties afhandelt. Zodra ik meer weet, laat ik dat hier weten!


Ik heb je gegevens doorgestuurd naar een expert die dit soort kwesties afhandelt. Zodra ik meer weet, laat ik dat hier weten!

Dank Erwin, ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Mvg,

Mike


Beste KPN, ik zou graag een reactie willen krijgen. Het gaat om een behoorlijk bedrag wat dubbel is betaald. 

Dank alvast.


Hoi @Nordlandt, we hebben helaas nog geen reactie, ik verwacht deze nog wel begin deze week. 


Beste KPN, ik wordt er nu een beetje chagrijnig van. Als ik het forum lees dan speelt dit al jaren en ik wil gewoon mijn geld retour waar ik recht op heb. Het lijkt mij niet heel moeilijk om mijn betaling te traceren van 7 November en het retour te storten. Hoop niet dat dit weken gaat duren wat ik op op het forum tegen kom, niet echt een lekker begin zo.

In afwachting van jullie reactie…

 


Hi @Nordlandt. Snap ik! Het is een bekend issue inderdaad en we werken op dit moment aan een oplossing. Vanaf het moment dat wij het intern melden, duurt het gemiddeld 3-4 werkdagen voordat het wordt opgepakt. Dit is de huidige doorlooptijd. Let op! Dit kan ,i.v.m. de drukte, enkele dagen langer duren. Zodra onze collega's de crux gevonden hebben en dus de dubbele betalingen hebben gevonden, wordt dit handmatig gecorrigeerd. Wij ontvangen een terugkoppeling zodra de correctie (het bedrag), in het systeem is gezet. Het duurt hierna 3 werkdagen voordat jij het op de rekening kunt verwachten. 

Op 13 november heeft Erwin jouw case doorgezet. Ik vermoed dat dit uiterlijk donderdag wordt opgepakt (4 werkdagen later). Hierna duurt het gemiddeld 3 werkdagen voordat het bedrag op jouw rekening staat.
Dit is waarschijnlijk niet het antwoord waar je op hoopte, maar nu weet je een beetje waar je aan toe bent. Je hoort dus sowieso nog van ons! 


Hoi Allemaal,

Ik koop alles wat ik nodig heb, telefoons, stereo installatie, Kleuren tv, koelkast, bankstel, stoelen, voedsel, boeken.
Kortom u roept, en ik koop het in een fysieke winkel.
Geen voorschot, betaling bij aflevering. Niet vroeger en niet later.

Cash, pin de verkoper mag het zeggen zodra het binnen staat.
En ik moet je zeggen iedereen levert graag bij mij.

Ouderwets, ja dat dan weer wel.
Ooit dubbel betaald, dat dan weer niet.


Hi @Nordlandt. Snap ik! Het is een bekend issue inderdaad en we werken op dit moment aan een oplossing. Vanaf het moment dat wij het intern melden, duurt het gemiddeld 3-4 werkdagen voordat het wordt opgepakt. Dit is de huidige doorlooptijd. Let op! Dit kan ,i.v.m. de drukte, enkele dagen langer duren. Zodra onze collega's de crux gevonden hebben en dus de dubbele betalingen hebben gevonden, wordt dit handmatig gecorrigeerd. Wij ontvangen een terugkoppeling zodra de correctie (het bedrag), in het systeem is gezet. Het duurt hierna 3 werkdagen voordat jij het op de rekening kunt verwachten. 

Op 13 november heeft Erwin jouw case doorgezet. Ik vermoed dat dit uiterlijk donderdag wordt opgepakt (4 werkdagen later). Hierna duurt het gemiddeld 3 werkdagen voordat het bedrag op jouw rekening staat.
Dit is waarschijnlijk niet het antwoord waar je op hoopte, maar nu weet je een beetje waar je aan toe bent. Je hoort dus sowieso nog van ons! 

Eigenlijk is het in deze tijd een beetje zot, ik kan zo het kenmerk rekeningnummer en tijdstip verstrekken en een credit is zo gemaakt toch? Werk zelf al 15 jaar bij een ISP en bij ons lukt het prima  binnen een werkweek. Krijg ik over die drie weken dat jullie het bedrag in bezit hebben ook de rente? 


We hebben zojuist bericht teruggekregen, @Nordlandt! De creditering van het dubbel betaalde bedrag is uitgevoerd. Het staat binnen 3 werkdagen weer op je rekening (hangt even van je bank af).


We hebben zojuist bericht teruggekregen, @Nordlandt! De creditering van het dubbel betaalde bedrag is uitgevoerd. Het staat binnen 3 werkdagen weer op je rekening (hangt even van je bank af).

@Erik_ Hartelijk dank voor je bericht Erik, ik kijk er naar uit. Fijne werkdag vandaag.

Mvg,

MikeÂ