Skip to main content

als je een nieuwe klant bij jullie word of je dan gelijk het bedrag betalen wat je extra bijlegd voor je abonnemenf met telefoon?’

Hallo @Carmen1108 ,

Als je de keuze maakt om (een deel van jouw) telefoontoestelkosten niet te lenen, dan is het logisch dat je dit meteen moet afrekenen en niet bv over een paar maanden. 


Hoi @Carmen1108 en welkom hier :)

Ik z@Noordzee je vraag reeds heeft beantwoord en ik kan hier verder eigenlijk niks aan toevoegen! Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent. Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het ons dan vooral weten.


Beste KPN,

ik ben sinds vrijdag 28 augustus nieuwe klant met mijn mobiele telefoon. Alleen kan ik niet gebeld worden, alleen door andere met ook een KPN nummer. Ik werk als zovelen van ons vanuit huis en ik ben er gisterenochtend achter gekomen. Uiteraard direct contact opgenomen nadat ik eerst jullie stappen heb gedaan, maar geen resultaat. Nu is de melding gisteren doorgegeven en helaas zal jullie technische afdeling ergens deze week contact opnemen. Ik heb nu al spijt dat ik ben overgestapt. Wat gaan we hier aan doen???


Dan is de wijziging bij je oude provider (Vodafone toevallig?) niet geheel goed doorgevoerd. Bij hen staat in hun centrale dan nog het vinkje “eigen nummer” aan, waardoor Vodafone-bellers niet op het landelijke net geschakeld worden als ze jouw nummer bellen. En op hun net bestaat je nummer niet meer...


Hoi @Carmen1108 , ontzettend zuur en natuurlijk niet de start zoals we die voor ogen hadden. Als ik het goed begrijp, heb je hier contact over gehad en is dit doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Vanaf hier kan ik er niet voor zorgen dat dit proces voor je versneld wordt en ik kan je enkel vragen om hun reactie af te wachten. 


Dag Peter G

dank voor je uitleg en ik gaat inderdaad om Vodafone. Maar goed wordt dat wel door KPN geregeld? En wanneer?


Goedemorgen @Kedo11 , wat is op dit moment de stand van zaken? Kun je inmiddels ook gebeld worden op je telefoonnummer?


Dag JanZ,

ik heb van KPN niets gehoord maar heb net iemand laten bellen en ik ben nu te bereiken, was wel even fijn geweest als KPN had laten weten dat het was opgelost.

 

 


Dat was zeker fijn geweest en excuses voor het feit dat dit niet is gebeurd @Kedo11. Ik ben in ieder geval blij dat je nu kunt bellen en gebeld kunt worden 🙂 Uiteraard excuses voor het ervaren ongemak! Ik ga het topci sluiten omdat je probleem is verholpen maar mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral aan. Voor nu rest me niets anders dan je nog een hele fijne dag toe te wensen.


Reageer