Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe klant maar Apple Watch Ultra vind geen multisim

• 13 december 2024
  • 31 reacties
  • 400 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 25 januari 2025
HeSwe schreef:

Ik had hetzelfde probleem. Bij mij was de oplossing om Bluetooth en wifi op smartwatch uit te zetten en hierna zowel de iPhone als iwatch opnieuw te starten. Hierna werkt het bij mij. 

Tegen beter weten in toch maar geprobeerd, ook gezien de cryptische sms van vanochtend. En warempel, het werkt!! 

Na opstarten van beide devices kreeg ik in de watch app op iphone de mogelijkheid om het mobiele netwerk te configureren. In de app zelf ingelogd bij KPN om multisim te bestellen en alles leek in orde. Maar: te vroeg gejuicht want hij blijft nu hangen op ‘activeren’. Desalniettemin een flinke stap verder. 

​@Sanne van KPN Is het normaal dat ‘activeren’ blijft hangen en lost zich dat vanzelf op? Of kan/moet ik iets doen om dit te bespoedigen? En klopt het dat ik nog niets zie van de multisim bestelling in Mijn KPN? Ik hoor het graag. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7333 reacties
  • 25 januari 2025

Wat fijn dat je een stap verder bent â€‹@LSchoutens! Hij hoort niet te blijven hangen, dus als dit zichzelf niet oplost dan ook voor jou het advies om een belafspraak in te plannen of contact op te nemen via Facebook of X
Er moet dan een ticket naar de technische dienst toe en zij kunnen dit dan met je oplossen. Hopelijk werkt het dan snel!

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 26 januari 2025

Dit zegt kpn:

Dankjewel! Ik zie inderdaad dat de order voor de multisim nog niet is doorgelopen. Deze wordt handmatig opgepakt en krijgt dan een zetje. In de meeste gevallen loopt die dan netjes door. Dit zou betekenen dat het morgen in de loop van de dag gaat werken. Soms duurt dit langer en kan het tot 5 dagen duren.

we wachten in spanning af. 

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 27 januari 2025

Vandaag een antwoord van de  SMCS afdeling ontvangen    Dat ze een stap verder zijn en ze hopen deze week een oplossing hebben. 

we wachten in spanning af. 

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 28 januari 2025

WAT EEN FEEST. 🥳 🥳🥳

sinds 15 min werkt het  

#dronkenvangeluk  

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 28 januari 2025

Na weer een hopeloos telefoongesprek met een medewerker die geen idee had waar ik het over had, kreeg ik vanmiddag opeens het verlossende SMS bericht. En het werkte ook direct! Inderdaad dronken van geluk, net als ​@Frank Poels.

Geen dag te vroeg, want morgenochtend vertrek ik naar een ver eiland, waar ik dankzij de polscomputer mijn telefoon veilig in de kluis kan laten. 

Bedankt allen in dit topic voor alle snippers informatie, samen komen we er wel. 

Voor iedereen die hier terechtkomt een samenvatting.

1. Bel met KPN en zorg dat er een ticket wordt aangemaakt voor de netwerkdienst waarin er om meer info over je smartwatch wordt gevraagd. 

2. Na minstens drie weken radiostilte, probeer wifi en bluetooth op je watch en iphone uit te schakelen en daarna beide apparaten te herstarten. 

3. Als je geluk hebt kan je nu multisim bestellen door in te loggen bij KPN in de watch app op je iphone. Kan dit niet? Herhaal 1 en 2. 

4. Nu heb je multisim besteld maar de order blijft hangen in het systeem, zichtbaar door het ladende ‘activeren’ icoon. Dit zou binnen vijf werkdagen automatisch opgelost moeten worden. Bellen om naar de status te vragen kan geen kwaad, maar heb geduld want vrijwel niemand bij support weet waar je het over hebt. 

Succes!

Reageer