Skip to main content

Hallo.

Zins afgelopen donderdag ben ik een nieuwe klant bij KPN en heb de SIM1 geactiveerd.

Helaas tot nu toe heb nog steeds een slechte ontvangst op de mobiel S21+ in Wijchen bij Nijmegen.

Het bereik is minimaal 1 klein streepje, en het blijft ook zo.

Voorheen had ik volop bereik bij Tele2 en hoopte ook bij KPN te zijn.

Voor een nieuwe klant is dit een teleurstelling als je geen goede ontvangst heb.

 

Met vriendelijke Groet

Gerrie 

Hoi @Mysterie en welkom op het forum! Super dat je voor KPN gekozen hebt, al snap ik dat het even een flinke tegenvaller is als het bereik er dan op achteruit is gegaan. Is het bereik zowel binnen- als buitenshuis slecht? Binnenshuis kunnen we namelijk niet altijd goed bereik garanderen. Het mobiele signaal moet dan door isolatiemateriaal e.d. heen en dat komt de kwaliteit van het signaal niet ten goede. Als het buitenshuis ook bij één streepje blijft, kijk dan op onze dekkingskaart wat die zegt over het bereik bij jou thuis. Mocht die aangeven dat het goed moet zijn daar, herstart je toestel dan even als je dit nog niet gedaan hebt en test het buitenshuis nogmaals. Ik ben benieuwd of het dan beter gaat. Mocht het hiermee allemaal niet opgelost zijn, merk je dan ook problemen in de verbinding? 1 streepje is niet ideaal, maar als je thuis op de wifi zit en je nog wel zonder problemen kunt bellen dan heeft het niet erg veel impact. 


laatste tijd ook niet echt blij,woon ook in Wijchen en als ik binnen gebeld word, kunnen mensen me helemaal niet horen.

Ben bij Vodafone destijds weggegaan,door de slechte ontvangst.

Maar sinds de zendmast weg is op het bejaarde huis op de passedwarsweg  is het hopeloos.

En blijkbaar doet KPN daar ook niks aan.

Het is niet iets van deze tijd, dat je nu nog een slechte ontvangst hebt,we betalen genoeg voor deze dienst. gr frans