Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe KPN simkaart werkt niet

• February 8, 2025
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik heb mijn nieuwe simkaart geactiveerd maar deze werkt niet

Beste antwoord door RBxx

Dank voor de reacties, ik had niet goed gekeken naar de datum waarop de sim zou gaan werken. Dat is dus niet meteen na de activatie zoals ik dacht:).

Aha, zoals ik al vermoedde: een overstap naar KPN met nummerbehoud 😉.
De KPN simkaart dus nog even bewaren tot de overstapdatum.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 8, 2025

Hallo ​@Enibas ,

Heb je de simkaart al even opnieuw geplaatst in jouw telefoon? 

Werkt het nog steeds niet? Dan kun je het beste vandaag een KPN-winkel bezoeken. Dan helpen ze jou daar aan een werkend simkaartje.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 8, 2025

Waarom heb je een nieuwe simkaart ​@Enibas ?
Ben je wellicht overgestapt (met nummerbehoud) van een andere provider naar KPN?

Dan overlegt KPN met de oude provider om de overstapdatum te bepalen, rekening houdend met een opzegtermijn van 1 maand. Vervolgens stuurt KPN jou een e-mail met daarin deze datum (“Nummerbehoud is goedgekeurd”) en zegt KPN het oude abonnement op in jouw naam.

Tot de overstapdatum gebruik je de simkaart van de oude provider en pas op die datum wordt de KPN simkaart actief met jouw nummer. Dan begint jouw abonnement bij KPN.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 8, 2025

Dank voor de reacties, ik had niet goed gekeken naar de datum waarop de sim zou gaan werken. Dat is dus niet meteen na de activatie zoals ik dacht:).

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 8, 2025

Ja, dan houdt het op. Even geduld dus nog. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 8, 2025

Aha, zoals ik al vermoedde: een overstap naar KPN met nummerbehoud 😉.
De KPN simkaart dus nog even bewaren tot de overstapdatum.