Skip to main content

Hallo

Kan ik mijn nieuwe telefoon niet in de winkel halen.koerier heeft alleen gebeld.en nu moet ik weer nieuwe afspraak inplannen

Heel de dag voorniets gewacht slechte service

Ā 

Hallo

Kan ik mijn nieuwe telefoon niet in de winkel halen.koerier heeft alleen gebeld.en nu moet ik weer nieuwe afspraak inplannen

Heel de dag voorniets gewacht slechte service

Koerier heeft gebeld? Waarvoor? Wat zei die?


Of ik wist dat ik 1cent moest pinnen,ik zei nee daar waarschuwen ze juist voor dat je rekening kan worden leeggetrokken.toen werd de telefoon verbinding verbroken

Ā 


Of ik wist dat ik 1cent moest pinnen,ik zei nee daar waarschuwen ze juist voor dat je rekening kan worden leeggetrokken.

Wat bedoelt u hier mee? Heeft u te kennen gegeven dat u niet 1 cent wilde pinnen?


Precies gezegd zoals het er staat toen werd de hoorn opgegooid.dus die reviva hoeft hier niet meer te komen als ik zo behandelt wordt en denk eraan alles maar weer op te zeggen als ik zo wordt behandelt


Hoi @Frans roes, welkom.

Wanneer jij een telefoon besteld bij KPN komt een koerier deze langs brengen. Het is dan de bedoeling dat jij 1 cent pint bij de koerier om jouw rekening nummer te controleren. Deze controleĀ is ook voor jouw veiligheid,Ā zo kan er nooit zomaar iemand op jouw rekening nummer een mobiel bestellen ofĀ abonnement aanvragen. Als jij telefonischĀ bij de koerier aangeeft dat jij geen 1 cent wilt pinnen, dan komt de koerier niet langs. Hij of zij mag immers het toestel niet aan jouw afgeven wanneer we het rekening nummer niet kunnen controleren. Wil jij niet bij een koerier aan de deur pinnen, dan kan jij het beste een toestelĀ in de winkel ophalen, maar ook in de winkel wordt jouw rekeningnummer gecontroleerd door middel van een pin transactie.Ā 


Toch is het een beetje raar dat een koerier daar van te voren over belt. Dat hoort niet lijkt me. Die hoort gewoon langs te komen zonder vooraf te bellen voorĀ zo'nĀ rare vraag.


Je hebt zeker een punt @Nick83!Ā 

Het komt wel eens voor dat de koerier belt, om aan te geven dat die wat later is bijvoorbeeld. Of als er nog dingen onduidelijk zijn afgaande op bestel bon.Ā