Skip to main content

Ik heb zojuist in de kpn winkel een kids abonnement afgesloten en een sim kaart meegekregen.

Er staat nu Sim niet geregistreerd voor spraak. 

Heeft iemand een idee? 

Hi Kim, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hi Kim, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Hey Alex,

Heb ik gedaan 😉

Bedankt alvast 


Dankjewel. Op je gegevens vind ik echter alleen een regulier abonnement, geen kidsversie. 

Heb je voor mij ook het 06-nummer waar het om gaat? Dit mag je weer in je profiel invullen, geef me een seintje wanneer je dit hebt gedaan. 

 


Dankjewel. Op je gegevens vind ik echter alleen een regulier abonnement, geen kidsversie. 

Heb je voor mij ook het 06-nummer waar het om gaat? Dit mag je weer in je profiel invullen, geef me een seintje wanneer je dit hebt gedaan. 

 

Hi, dit heb ik dus niet gekregen dat zou ik in mijn kpn id terug kunnen vinden maar dat is helaas ook niet zo. Ik heb wel een overeenkomst gekregen maar daar staat niks ingevuld bij "dit is het nieuwe nummer"

Heel vreemd 


Dankjewel. Op je gegevens vind ik echter alleen een regulier abonnement, geen kidsversie. 

Heb je voor mij ook het 06-nummer waar het om gaat? Dit mag je weer in je profiel invullen, geef me een seintje wanneer je dit hebt gedaan. 

 

Hi, dit heb ik dus niet gekregen dat zou ik in mijn kpn id terug kunnen vinden maar dat is helaas ook niet zo. Ik heb wel een overeenkomst gekregen maar daar staat niks ingevuld bij "dit is het nieuwe nummer"

Heel vreemd 

Inderdaad. Heb je wel een ordernummer voor me? Dan kan ik daarop zoeken.  


Dit is wat er op de overeenkomst staat

Bestelnummer ***
Klantnummer ***

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt @Kim Aerts,

Ik vind het nummer nu wel en zie dat hij geactiveerd is op 30-05-2021 01:14:05, vannacht dus. Er lijkt dus een vertraging in het activeren te hebben gezeten, maar doet hij het nu ook daadwerkelijk? 


Hij doet het inderdaad.

Bedankt! 


Ah super, dan zat er inderdaad een vertraging in het activeren, top dat het nummer nu werkt :blush: