Skip to main content

Goedendag!

Een tijdje terug ontving ik van jullie smsjes en mailtjes met het verzoek om kosteloos een nieuwe simkaart aan te vragen. De mijne stamt namelijk uit de middeleeuwen. :upside_down:  Ik gaf hier (nog) geen gehoor aan, omdat ik eigenlijk van plan was te gaan verhuizen. Dat gaat bij nader inzien (voorlopig) niet gebeuren (hallo verrotte woningmarkt!).

Ik zou graag alsnog een nieuwe simkaart willen aanvragen, maar dan wel meteen met een nieuw nummer. Kan dat? Of moet ik eerst een simkaart voor mijn huidige nummer aanvragen en deze later wijzigen? Hoe werkt het? Wat is handig?

Wegens privé-omstandigheden wil ik een nieuw nummer (en deze wilde ik daarom pas na de verhuizing aanvragen). In hoeverre kan ik erop vertrouwen dat jullie mijn nummer niet aan mijn familieleden gaan geven? Ik vraag dit nadrukkelijk, omdat het bij andere bedrijven al eens is gebeurd dat informatie werd verstrekt aan mijn familieleden terwijl ik daar helemaal geen toestemming voor had gegeven. Ik wil absoluut niet dat mensen mijn nieuwe nummer krijgen.

Alvast bedankt! :blush:

Groeten,

Qesher

P.S.: Jammer (lees: belabberd) dat jullie niet gewoon via de mail te benaderen zijn en ik genoodzaakt ben mijn vraag op het forum te dumpen. Dit stel ik niet op prijs… Gelukkig is het pas de eerste keer sinds de middeleeuwen dat ik gebruik hoef te maken van jullie service. :wink:

Ik zou het zéker niet tegelijk doen.

Nummerwijziging is makkelijk en gratis. Bellen naar kpn (niet op zondag helaas) en tijdens het gesprek is je nummer al gewijzigd! Denk eraan: dit is onherroepelijk. Heeft mogelijk gevolgen voor sms verificatie bij o.a. DigiD en andere sites.

Je kunt dus eerst je nummer wijzigen (lijkt me ook net iets beter als ik zo lees). Dan daarna nog de simkaart wisselen. Dat kan online:

Simkaart vervangen.


Dus de moderator liket wel de reactie van een member, maar beantwoordt niet mijn bericht? Dan weet ik genoeg. Wát een baggerservice. :nauseated_face: Als ik het moet hebben van andere klanten i.p.v. fatsoenlijk een medewerker kunnen spreken, dan zit er niets anders op dan binnenkort mijn abonnement (dat ik dus heb sinds de middeleeuwen) op te zeggen. Joe! :hand_splayed:


Het is toch zinloos als een medewerker (moderator) het antwoord van de vrijwilliger nogmaals geeft? Of in woorden bevestigd: “wat …. zegt klopt helemaal” of zoiets?

Dan is een like toch net zo goed. Dan is het een door een medewerker ondersteunt antwoord. 

Bovenstaande onafhankelijk dat het nou net hier een antwoord van mij betreft. Het gebeurt ook heel vaak bij de antwoorden van de andere vrijwilligers.


Dat is zeker zo. Maar het neemt niet weg dat het een zielige bedoeling is dat je als klant geen eens een medewerker te spreken krijgt en dat je het moet hebben van de hulp die andere klanten je bieden. Te bizar voor woorden, deze non-service. I’m out. :hand_splayed:


Tja, als je écht een medewerker wilt moet je bellen, chatten, facebooken of twitteren (kpnwebcare).

Via het forum, ook bij Ziggo en Vodafone, krijg je over het algemeen eerst een vrijwilliger / mede-klant (die natuurlijk wel goed op de hoogte is). Hetzelfde overigens bij het forum van T-mobile. Ik lees veel mee op die fora. Bij T-mobile zijn er veel eerste antwoorden van moderators maar allemaal pas na een dag of 3.

Het is: snel antwoord van mede-klant. Of na 48 uur antwoord van medewerker (wachtrij).

Ik zou juist een door een medewerker geliked antwoord als '’goedgekeurd'’ zien als ik een vraag stel. De wachttijd zou veel langer worden als alles alleen door de mods. beantwoord zou worden.

De like van Vikash kwam ook pas 2 dagen nadat ik je alláng antwoord (advies) had gegeven.


Op het KPN Forum ontmoet je (ervarings)deskundigen met veel kennis van de meest uiteenlopende KPN-onderwerpen. Dit zijn in de eerste plaats géén medewerkers van KPN, maar klanten. Wij (moderators) lezen mee en springen in daar waar nodig. PeterG gaf al het juiste antwoord. Met een “Like” gaf ik aan dat ik het eens ben met het gegeven antwoord en dat PeterG goed bezig is. 

Tja, als je écht een medewerker wilt moet je bellen, chatten, facebooken of twitteren (kpnwebcare).

 


Na vanmiddag een nieuw abonnement bij de concurrent te hebben afgesloten, heb ik zojuist — na 20 jaar — mijn abonnement bij KPN opgezegd. Hartelijk dank voor de belabberde service. :ok_hand: Tot nooit meer ziens! :hand_splayed:


Succes daar dan.

Hopelijk nog wel Vodafone of T-mobile en niet één van de meelifters op een netwerk.