Skip to main content

Geachte,

Graag wil ik mijn simkaart vervangen met nummerbehoud omdat ik mijn mobiel kapot is en mijn simkaart.

Ik ben al zeer lang klant en heb deze zeer snel nodig. Alvast heel erg bedankt en ben nog wel te bereiken via de mobiel.

Hartelijke groet,

Monique Huizinga


*Admin: gegevens uit openbare post verwijderd.

 

Hoi @Monique Huizinga 

Als het snel moet dan kun je beter bellen 0800 0402.
Het forum is niet het snelste medium n.l.

Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)
beide opties tussen: ma-vr 8:00 - 20:00; zat. - 17:00 en zondags gesloten.


Ik kan helaas nu niet bellen, dus kan ik de simkaart met nummerbehoud op deze manier aanvragen?>

Ik hoop het wel en ik ben al klant bij KPN.


Ja dat kan ook @Monique Huizinga 

Je kunt ook hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

En verwijder even de adresgegegevens email en telefoonnummer uit je eerste bericht, dit doe je door op de drie stipjes rechtsonder te klikken en kiezen voor bewerk

 


Hallo @Monique Huizinga , even in de lokale KPN winkel omwisselen.


Hallo @Monique Huizinga  je kan een vervangende simkaart ook aanvragen via MijnKPN. 

https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen.htm


Geachte,

Ik wil graag mijn simkaart vervangen met nummer behoud en ben al klant bij KPN.

Hartelijke groet,

Monique Huizinga


Goedemorgen @Monique Huizinga, er komt een nieuwe simkaart jouw kant op, deze simkaart heeft ook nummerbehoud. 


Voor de volgende keer als je een storing hebt of een nieuwe simkaart wil hebben kun je het beste contact opnemen met de klantenservice, zoals hierboven ook al is aangegeven door andere forumleden. Als bellen niet lukt is het ook mogelijk via chat in contact te komen. 

Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.”


Beste Jeroen,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik kon wel inloggen maar het lukte niet om online een nieuwe simkaart aan te vragen. Ik heb het een aantal keren getracht via de site maar of ik kreeg de melding site overbodig.

In ieder geval heel erg bedankt voor de service en ik wens je een fijne dag.

Hartelijke groet,

Monique Huizinga