Skip to main content

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel uw gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

wie kan mijn sim kaart activeren ?

ik krijg telkens  fout melding 


het lukt kpn klantenservice  niet om mijn nieuwe simkaart te activeren :frowning2:


Hoi @Muri . Welkom op het forum.

Als ik het goed begrijp heb je al contact gehad met de klantenservice? Hebben ze ook verteld waarom het niet lukt?


Volgens je collega lukt het niet met het systeem waar zij mee werkt en moest naar kpn winkel om simkaart te activeren?


Dat komt soms voor. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik ook nog even. 


Ingevuld Erwin


@Muri Ik heb je gegevens er bij gepakt en zie de nieuwe simkaart nog niet direct terugkomen. 

Heb je de oude simkaart nog en heb je een mogelijkheid om te controleren of deze nog werkt?

Mocht dat niet het geval zijn, heb je dan ook een mogelijkheid om het simkaartnummer van je nieuwe simkaart in te vullen in je profiel? 

Dan ga ik proberen uit te zoeken wat hier gebeurt. 


Hallo Rutger ik heb je simkaart nummer net gemaild 


Hi @Muri, ik heb contact gezocht met Rutger om te vragen wat je hem hebt gestuurd, en heb het simkaartnummer van hem doorgekregen en alsnog in je profiel gezet. Je profiel is zichtbaar voor alle moderators, waardoor het niet uitmaakt of iemand wel of niet aan het werk is (ik was nét op tijd met Rutger aanspreken, die is inmiddels vrij :wink:)

Wat ik tegenkom als ik er even in duik, is dat er vorige week een omzetting van abonnement naar Prepaid in gang is gezet. Doordat die bestelling nog loopt, staat het systeem ‘op slot’ voor nieuwe bestellingen, zoals het aanpassen van een simkaartnummer. Hier loopt het dus op stuk, we hebben nu niet de mogelijkheid om een andere simkaart te activeren.

Je huidige simkaart zou nog moete werken, is dat niet het geval? 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!