Skip to main content

Gisteren hebben we een nieuwe tel gekocht met nieuw sim kaartje.

Dit moest gekoppeld worden aan een bestaand tel nummer en bestaand abonnement, het abonnement is verlengd.

Nu geeft de tel nog steeds aan dat het simkaartje niet wordt herkend.

Dus nog steeds geen bel, sms of whatsapp contact mogelijk.

Alle stappen doorlopen.

Iemand idee wat te doen of hoe dit komt?

Ik zie het telnummer ook niet meer terug in mijn kpn en krijg het daar ook niet toegevoegd.

 

Is het nummer al overgezet?

Dit gebeurd 1 of 2 dagen na het aanvragen van je nummerbehoud. Je krijgt dan een nieuwe SIM-kaart thuisgestuurd. Daarbij ontvang je een e-mail met de datum waarop jouw nummer wordt overgezet. Die datum is afhankelijk van jouw huidige provider en het moment waarop je contract bij deze provider afloopt.


O wacht, kan het niet zo zijn dat je de oude simkaart moet blijven gebruiken?


Ik heb de telefoon en het simkaart meegekregen vanuit de winkel.

Daar is het bestaande tel nummer gekoppeld aan het nieuwe simkaart en het bestaande abonnement verlengd.


De oude sim en tel liggen op de bodem van de zee...vandaar alles opnieuw gekocht.


De oude sim en tel liggen op de bodem van de zee...vandaar alles opnieuw gekocht.

Oei, dan wordt het inderdaad een beetje lastig om de oude te blijven gebruiken @MamaTam 😬

Ik kijk graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, én het simkaartnummer van de nieuwe simkaart. Dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Hoi ik heb gegevens in profiel gezet.

 

 

 


Bedankt!

Ik heb het nieuwe simkaartnummer nu gekoppeld, dit zou redelijk snel in orde moeten zijn. Kunnen jullie het betreffende toestel even herstarten? Waarschijnlijk pakt hij de nieuwe simkaart daarna direct op!


Super bedankt!

Het is opgelost!

Alles werkt nu.

Dankjewel!


Ah heel mooi, graag gedaan @MamaTam 😊