Skip to main content

Mijn telefoon is gestolen waardoor ik mijn oude telefoon zal moeten gebruiken. Enige wat ik hiervoor nodig heb is een nieuwe simkaart. Via MijnKPN heb ik geprobeerd om een simkaart te bestellen, maar daar wordt om een verificatie gevraagd door middel van sms. Via de klantenservice kom je terecht in een keuzemenu over simkaarten die je uiteindelijk weer terugleidt naar MijnKPN.

Is er een manier om dit te omzeilen zonder dat ik naar de KPN winkel hoef te gaan?

Hallo @Jayheshya 

 

Ja, lekker slim van de KPN om dit te doen:

 

Het snelste is dan toch bellen met 0800-0402 en dan inspreken dat je een medewerker wilt spreken.


Hoi @Jayheshya! Wat lelijk en zuur dat je toestel gestolen is! :rage::disappointed_relieved:

Je kunt ook kosteloos via onze klantenservice een vervangende simkaart aanvragen:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

En anders via één van onze winkels. Vergeet dan niet om jouw legitimatiebewijs mee te nemen.

Je hebt het nummer al doorgekregen van @GeSp, top! Is het al gelukt om een vervangende simkaart aan te vragen?
 

Ja, lekker slim van de KPN om dit te doen:

Nou, dat kan wel anders, hè… :thinking: In het geval van verlies/diefstal is een verwijzing naar de klantenservice en/of winkel handiger. Neem ik intern mee!