Skip to main content

Gisteren zou mijn simkaart het moeten doen volgens de sms die ik van jullie heb gehad. Hij doet het nog niet dus ik heb geen service! Het is mij ook een beetje onduidelijk wat te doen.

groeten mark hoogeboom

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Markhoogeboom, welkom! Heb jij een nieuw abonnement bij ons genomen? Of gaat dit om een vervangende simkaart? Of ben je misschien prepaid klant? Het kan de hele dag duren, maar langer dan een dag zou niet het geval moeten zijn. Heb jij je toestel al eens uit en weer aan gezet? Je kunt voor dit soort dingen het beste even bellen met de collega's via 0800-0402. Via het forum heb je veelal contact met andere klanten en zij hebben natuurlijk geen inzage in onze systemen 🙂. Mocht je nou toch graag via het forum geholpen worden, laat het gerust weten. Vul dan je forumprofiel aan met je 06-nummer, adres, klantnummer en het betreffende simkaartnummer. Dat kan in alle vakjes waar ‘privé’ achter staat. Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN.


Hoi marcia, 

 

ik ben van Vodafone overgegaan naar kpn. Ik heb alles al geprobeerd. Maar niks doet het


@Markhoogeboom Heb je jouw nieuwe KPN simkaart wel geactiveerd?

Ik kijk ook graag even met je mee:

Mocht je nou toch graag via het forum geholpen worden, laat het gerust weten. Vul dan je forumprofiel aan met je 06-nummer, adres, klantnummer en het betreffende simkaartnummer. Dat kan in alle vakjes waar ‘privé’ achter staat. Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN.


Hi @Markhoogeboom! Ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het ondertussen gelukt het abonnement werkend te krijgen?


Het is inmiddels gelukt! 


@Markhoogeboom super! Veel plezier met je nieuwe abonnement! :slight_smile: