Skip to main content

Nieuwe sim kaart ontvangen maar ik kan niet gebruiken wel geactiveerd en zeg "kom later terug" Ik heb nu oude simkaart en ik kon onder geen beding de nieuwe installeren. Hoe bestaat en ja moet naar de KPN winkel te gek voor woorden als ik geen contact krijg van de klantenservice?  Activatie code heb ik wel.

Krijg onder de beding niet voor elkaar!


*Admin: reactie onder een ander ouder topic. Eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Goedenavond @Beatrix Scheepbouwer! Door drukte krijg je nu veel later dan je mag verwachten een reactie van ons: excuses hiervoor!

Ik begrijp dat je een nieuwe simkaart ontvangen hebt, geactiveerd hebt aan de hand van de activatiecode maar de nieuwe simkaart nog niet kunt gebruiken: klopt dat?

De melding “kom later terug” herken ik niet zo 1,2,3: waar en wanneer krijg je precies deze melding?

Als het activeren via Simkaart activeren niet lukt, dan lijkt het mij goed dat er vanuit de klantenservice eens meegekeken wordt.
Dat kan op de volgende manieren:

  • Inderdaad via één van onze winkels
  • Vanaf een ander toestel: telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het 06 nummer en het oude en nieuwe simkaartnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Ik ben al naar de KPN Winkel langs geweest en is opgelost. Dank je wel en fijn weekend.