Skip to main content

Ik had een Prepaidkaart in mijn iPhone, maar wilde een abonnement. KPN stuurde mij daarvoor een nieuwe simkaart. Na het plaatsen en het herhaald opnieuw opstarten kreeg ik de melding 'geen service’.  (vliegtuigmodus uit). Klantenservice gebeld. Na alles besproken te hebben was hun conclusie dat de simkaart defect moest zijn. De volgende dag kreeg ik een nieuwe simkaart, maar hierna gebeurde hetzelfde weer. Weer Klantenservice gebeld. Na alles besproken en geprobeerd te hebben geen resultaat. De simkaart is inmiddels wel geactiveerd, zodat ik niet terug kan naar mijn PrePaidkaart  De Klantenservice verzocht mij naar een KPN-winkel te gaan, die zou het probleem kunnen oplossen. Helaas ben ik daartoe niet in staat. Ik zit nu zonder mobiele verbinding. Wie weet raad?  

Hallo @Bringk Dat is een heel apart verhaal en ik begrijp eigenlijk nog niet zo goed wat er speelt. We gaan natuurlijk kijken wat we hier kunnen vinden. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer, je klantnummer en het nummer van je simkaart? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Heb je onze hulp nog nodig met de simkaart @Bringk of werkt hij inmiddels? Ik hoor het hoe dan ook graag!


Ik ben toch naar een KPN-winkel gegaan en de medewerker daar heeft er weer een nieuwe simkaart ingedaan en geactiveerd. Toen wel service! Bedankt Bart en Maja!


Reageer