Skip to main content

Goedemorgen,

Gisteren 2 november zou tussen 1100 en 1600 mijn KPN simkaart worden geactiveerd met nummerbehoud van mijn vorige abbonement, zo werd mij verteld middels een sms van KPN. Momenteel heb ik nog steeds geen internet en als ik probeer te bellen dan krijg ik de melding ‘Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.’ Kunt u mij hierbij helpen achterhalen wat er aan de hand is?

 

Met vriendelijke groeten, 

Hallo @Bram Hof, werkt op dit moment de simkaart van je vorige provider nog wel? Als dat namelijk het geval is, is je nummer nog niet overgezet naar KPN. 
Als jij jouw profiel invult en mij hier dan in het topic een seintje wil geven?  Dan kan ik vervolgens eens kijken wat er mis gaat met de overzetting van jouw mobiele nummer. 


@Jeroen_dB ik heb alle info die ik paraat heb ingevuld. 


Bedankt voor je gegevens @Bram Hof, ik zie dat het nummer gisteren overgezet is naar ons. Ik zie ook geen reden waarom hij niet zou moeten werken. 
Heb je je toestel ook al even herstart? Je gebruikt de nieuwe simkaart neem ik aan, kun je die ook eens testen in een ander toestel? 
​​​​Als ook dat het niet oplost kan ik je aanraden via onze toestelhulp je instellingen even te controleren of anders even langs een van onze winkels te gaan.