Skip to main content

Heb zojuist een nieuwe simkaart aangesloten. Krijg de volgende foutmelding als ik bel “Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld”. Kunt u mij zsm helpen! Ik kan nu niet meer telefoneren met mijn eigen telefoon, erg vervelend.

Hi Dorito, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je simnummer invullen. 
 


Ik heb bij mij profiel gekeken maar kan geen simkaartnummer invullen wel klantnummer ingevuld op profiel. Ik kan ook een privé bericht sturen. Graag hoor ik van jullie.


Hallo @Dorito , wat je niet elders kwijt kan, zet dat in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.


Ok bedankt voor de toelichting, het is aangevuld. Ik ben van youphone naar kpn gegaan. Gisteren is van youphone abbo gestopt.


@Dorito Porteerdatum van je 06-nummer :point_down:. Je kunt je oude simkaart tot die tijd blijven gebruiken! :smile:

06-07-2021 11:00:00


Mijn oude simkaart blijkt idd nog te werken. Gisteren leek mijn oude simkaart buiten werking gesteld, mijn contract bij kpn zegt ook dat deze 6-6-2021 in zou gaan. Gelukkig ben ik voor nu geholpen. Bedankt!


@Dorito Klopt hoor! Op het contract staat héél klein:

**Als u overstapt naar KPN met behoud van uw nummer kan de ingangsdatum op dit contract afwijken van de overstapdatum die wij in een aparte e-mail aan u bevestigen.

Ons systeem gaat uit van een nieuw abonnement. Die kunnen, na ontvangst simkaart, meteen geactiveerd worden. Bij overstap met nummerbehoud, zijn we afhankelijk van de latende provider. Je hebt daar standaard 1 maand opzegtermijn, mits het contract is afgelopen. 

Fijn dat je weer bereikbaar bent. Je weet nu wanneer je je nieuwe abonnement kunt gaan gebruiken:blush: 
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden:wink: