Skip to main content

Ik heb reeds 2 maal een nieuwe simkaart aangevraagd en ook 2 maal een bevestiging per mail gekregen dat deze verstuurd zou zijn maar tot op heden nog steeds niets mogen ontvangen. Bevestiging van verzending afgelopen vrijdag ontvangen per mail en nog steeds niks. Dit was al de 2e aanvraag omdat ik de eerste ook nooit ontvangen heb

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Frankyboy1973, niet fijn dat je tot twee keer toe de nieuwe simkaart niet ontvangen hebt. Goed dat je een seintje geeft en fijn dat je gegevens al in je profiel staan! Ik heb ze erbij gepakt. 

Mogelijk heb ik de oorzaak gevonden. Ik kan je gegevens wel vinden op het adres dat in je profiel staat, maar verderop in de systemen zie ik een ander adres staan. Kan het zijn dat je onlangs, of even geleden,verhuisd bent? Lukt het om in te loggen op MijnKPN, en zie je daar wel het juiste adres staan? Daar kan je je gegevens bekijken en aanpassen indien nodig. 

Als dat niet lukt of als het niet klopt, dan raad ik je aan om even te bellen of chatten met onze klantenservice. Mijn collega doe dan meteen de benodigde verificatie met je, en past het voor je aan waar nodig. Ik hoor graag of het is gelukt, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.


We zijn inderdaad vorig jaar reeds verhuisd en het factuuradres in MijnKPN staat goed alleen het adres staat nog op ons oude adres. Dit kan ik niet wijzigen online. Mijn vrouw heeft vorige week contact gehad met jullie en het adres zou gewijzigd worden en de Sim kaart naar het juiste adres worden verstuurd. Maar ook deze kaart hebben we nog steeds niet ontvangen 


@Frankyboy1973 Het lijkt erop dat het adres nu goed staat! Ik kon zo niet zien of er een nieuwe simkaart toegestuurd was, daarom heb ik dat bij deze voor je gedaan. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen via de post thuis. Laat maar weten of je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt met activeren.


Ik heb een sms gekregen met de bevestiging dat de simkaart verstuurd is. Als we het bestelnummer traceren, staat daar alweer het oude adres bij. Zo blijven we aan de gang. Kunnen we niet regelen dat we de kaart in de KPN winkel op kunnen halen? Het gaat nu al voor de vierde keer mis!


@Frankyboy1973 Voor zover ik kon zien staat het adres nu goed, dus ik ga er vanuit dat 't goed gekomen is deze poging. Zo niet, je kan ook gerust een nieuwe simkaart ook gerust ophalen in de KPN winkel in jouw buurt. 


De simkaart is eindelijk aangekomen. Maar het adres waar het naartoe is gestuurd, is nog steeds niet correct! Het is blijkbaar erg moeilijk om dit aan te passen in jullie systemen en voor zo’n groot bedrijf vind ik dit erg triest. Maar ondanks het foute adres is de simkaart dus eindelijk aangekomen na de 5e poging…..

Admin: Adresgegevens verborgen i.v.m. privacy


@Frankyboy1973 Ik heb je adresgegevens verborgen in je bericht. Het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom raad ik je aan om voorzichtig te zijn met je gegevens, en persoonlijke gegevens alleen in je profiel te zetten.

Ik ben niet anders dan met je eens dat 't niet zoveel moeite zou moeten kosten. Wel fijn dat je de simkaart nu ontvangen hebt. Het wijzigen van het adres kunnen we in verband met veiligheid en privacy via het forum niet voor je doen. Je kunt je gegevens zelf bekijken en aanpassen via MijnKPN, of door contact op te nemen met onze klantenservice.