Skip to main content

Op 12 augustus heb ik nieuw contract gekregen via KPN

Dit zou maandelijks 10GB omvatten en onbeperkt bellen en SMSen.

Zover ik begrepen heb zou ik hiervoor een simkaart ontvangen.

 

Op “mijn kpn” staat nog steeds mijn oude gegevens (max aan bellen en sms-en en 3000MB)

 

Wanneer zie ik de juiste gegevens?

 

In afwachting van uw antwoord

Anne-Corinne Boulan

 

PS: ik vind dat jullie heel moeilijk te bereiken zijn ...het is een enorme zoektocht geweest om deze chatbox te vinden. Graag zou ik antwoord ontvangen op mijn email adres (zie mijn gegevens)

Welkom op het forum @Anne1964!

Ik kan helaas geen antwoord via de e-mail versturen. Alle communicatie gaat hier via het forum. Als je graag een persoon wilt spreken bel dan 0800-0402. Wel zijn de wachtrijen op dit moment wat langer. Zorg dus dat je genoeg tijd hebt als je belt.

Ook help ik je natuurlijk hier graag verder. 

Je geeft aan dat je een nieuw contract hebt gekregen. Begrijp ik goed dat dit gaat om een verlenging? Want dan is in veel gevallen een nieuwe simkaart niet nodig. De verlenging zelf gaat in op het moment dat je huidige contract verlopen is. Gezien je 120 dagen voor die einddatum kan verlengen kan het zijn dat dit nog even duurt. Die einddatum kan je vinden in je MijnKPN. Als laatste wil ik je vragen hoe je het contract hebt afgesloten. Is dit via KPN zelf? Of via een ander verkooppunt?