Skip to main content

Geachte meneer of mevrouw,

Ik heb bericht van u over mijn nieuwe simkaart ontvangen. Ik ben op vakantie in Brazilië en gebruik dagelijks mijn telefoon. Zou u mijn nieuwe simkaart naar mijn vakantieadres in Brazilië willen sturen ?

Mijn adres is :

Rua Padre Cirilo Chaves ****

Apartamento *****

CEP 64045-310

Teresina - Piaui

Brazilië

Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet en ik hoor het graag van u,

Francisco da Silva Santos

 

*Admin: gegevens verwijderd in verband met privacy.
 

Hallo @Kisko , zie mijn reactie in je andere 2 topics.


Hallo @Kisko ,

Je kunt via deze website een nieuwe simkaart bestellen: 

https://shop.kpn.com/mobiel/prepaid/simkaart/prepaid/

Alleen is er daarbij een probleem. KPN verstuurt deze simkaart alleen naar een Nederlands adres, niet naar het buitenland. Mogelijk kan je de hulp inroepen van een Nederlandse vriend/kennis die de simkaart wil ontvangen en doorsturen naar jou in het buitenland.


Waarschijnlijk heb je bericht ontvangen omdat je nog een simkaart gebruikt die geen 4G ondersteunt, maar nog 3G. In Nederland wordt per 31 maart 3G uitgeschakeld en zal je met deze kaart via 2G verdergaan. Dat blijft nog tot april 2025 werken. 

Je hebt het over vakantie dus neem ik aan dat je met een week of 3 a 4 weer hier bent. Het is dan vroeg genoeg alsnog een nieuwe simkaart voor 4G aan te vragen.


 Hi Kisko, welkom op het forum. 

Je kunt via deze website een nieuwe simkaart bestellen: 

https://shop.kpn.com/mobiel/prepaid/simkaart/prepaid/

Alleen is er daarbij een probleem. KPN verstuurt deze simkaart alleen naar een Nederlands adres, niet naar het buitenland. Mogelijk kan je de hulp inroepen van een Nederlandse vriend/kennis die de simkaart wil ontvangen en doorsturen naar jou in het buitenland.

Het klopt inderdaad dat wij geen simkaart versturen naar het buitenland. Zoals Peter al aangeeft gebeurt dit pas op 31 maart je hebt dus nog even de tijd. En anders is de enige oplossing om te vragen of iemand in je omgeving deze kaart kan opsturen. Hopelijk lukt het zo.