Skip to main content

Goede middag,

n.a.v. problemen met multisim een fysieke simcard voor mijn mobiel ontvangen. Deze krijgt geen verbinding met netwerk. Ook na herhaald aan/uitzetten. Aangemeld via Mijn Kpn, maar helaas. Geen verbinding met het netwerk. Wat nu?

Hi @Hansie54! Is het mogelijk voor je om met een ander toestel 0800-0402 te bellen? Dit is altijd de snelste optie als je abonnement het niet doet.

Als dat niet zo is, laat het dan hier weten.

Laat ook weten of je de simkaart al geactiveerd hebt. En of de simkaart het in een ander mobiel toestel wel doet als je de mogelijkheid hebt dat te testen. 


0800-0402 gebeld met vaste telefoon. Batterijen waren leeg en kon dus geen antwoord ontvangen. Overigens bleek dat de e-sim nog actief was. Deze uitgezet/v verwijderd. Kreeg toen weer netwerkverbinding. Helaas nog steeds geen netwerk verbinding met mijn smartwatch


@Hansie54 heb je uiteindelijk de simkaart wel geactiveerd? En gebruik je de simkaart in je mobiele toestel? Of alleen in de smartwatch?

Begrijp ik uit je antwoord ook goed dat je dus nog niet met een medewerker van de klantenservice gesproken hebt? 


Dag Bram,

fysieke simcard in mijn mobiel werkt nu, en is dus geactiveerd.

Activeren smartwatch (e-sim) krijg ik niet aan de praat. Hij blijft zoeken in het KPN netwerk.

Ik heb idd een medewerker gesproken van de eerste helpdesk. Deze verbond mij door, maar tijdens het wachten waren de batterijen van mijn vaste telefoon leeg helaas.

 


Hoi @Hansie54 .  Ik zie dat er vanochtend een ticket/klacht voor jou is aangemaakt. 

Mijn collega's zullen jou binnen een aantal werkdagen terugbellen om de boel verder te analyseren. 


Mooi Erwin,

 

Alvast bedankt!


Netwerk KPN is weer werkend op zowel mobiel als smartwatch. 


@Hansie54 goed om te horen! Ik zal het topic aanmelden als opgelost. 🙂