Skip to main content

Vanmorgen als jaren lange klant bij Vodafone maar overgestapt naar KPN. Gebeld met kpn om te zeggen als jullie een simkaart gaan bezorgen dan kan het nog niet op ons nieuwe adres want de brievenbus is er nog niet!!Was geen punt want als ik dan later zou bellen voor een ander bezorgadres dan komt hij daar aan. Dus de overstap gedaan. Ik belde net naar kpn en dan kan ik ineens niet naar een ander adres gestuurd worden? Vodafone stop gezet alles. Maar ik ga nu nooit mijn simkaart van kpn krijgen. Super!!

Is het brievenbuspost of is het omdat het een simkaart betreft een pakketbezorging? Dan zou u evt. bij het ontvangen van de Track & Trace zelf nog kunnen kiezen waar u het bezorgt wilt hebben.

 

Als PostNL geen brievenbus ziet zullen ze toch wel aanbellen of iets?

 

Als laatste is het wel vreemd dat eerst iets wordt toegezegd wat daarna wordt tegengesproken. Wellicht nog een keer contact opnemen en navragen wat mogelijk is, misschien is een andere medewerker wel meedenkender …


Ja leek mij ook dat er wel een beetje werd meegedacht? Maar helaas. Ik merk trouwens dat post NL als ze geen brievenbus zien dat ze gewoon alles meenemen en retour zenden. Ook gemerkt met de kerstkaarten


Hi Ramon, welkom hier. 

Ik krijg graag met je mee. Dit is zo te zien een nieuwe bestelling. Het je ook aangegeven dat wij jouw nummer over moeten nemen van Vodafone? 

Wat je adres betreft; dat kan inderdaad bij een nieuwe bestelling niet worden gewijzigd. Dit om fraude te voorkomen. Mijn excuses hiervoor en voor de verkeerde informatie. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer van Vodafone invullen mocht het de bedoeling zijn dat wij het nummer overnemen. 
 


Alex,

ik heb het gedaan. Ja jullie zouden mijn Vodafone nummer overnemen. Ik baal er wel echt van. Als ik dit wist dan was ik maar gewoon bij Vodafone gebleven


Alex 

 

ik wacht het morgen wel af. En ik hoop dat ze gewoon aan bellen?

alleen denk ik het niet. Ik snap voor fraude dat het niet naar mijn werk adres kan. Maar als ik mijn legitimatie laat zien dan is het toch ook goed?

dat snap ik niet


Ha @Ramon van de Weerd, ik zie inderdaad ook geen log van de collega die dat beloofd heeft. Ontzettend balen! Ik kan er weinig anders van maken. Wellicht zie je de postbezorger lopen en kan je hem/haar aanspreken? Ik heb ook het idee dat het maar net aan de postbezorger ligt. Die ‘van mij’ belt altijd aan als ik weer eens een brievenbuspakketje besteld heb, die niet in mijn nogal krappe brievenbus past. Heel attent, maar ik kan me ook voorstellen dat er bezorgers zijn die dat niet doen. Lang verhaal kort: sorry dat je niet goed geïnformeerd bent! 


.