Skip to main content

Hoi,

Ik heb een sim only abonnement bij kpn die tot 15-01-2021 duurt en die verlengbaar is per 18-09-2020. Nu is mijn telefoon stuk gegaan en zou ik graag een nieuwe willen met het hetzelfde nummer met een afbetaling van 1 jaar. Is dit mogelijk? Als ik op verlengen druk zeggen ze dat er niks gevonden is…

Ik heb kpn al gebeld en die zegt dat dit wel mogelijk is. Aangezien mijn abonnement tot 15-01-2021 duurt en ik wil een contract van een jaar, zei zij, dat het nieuwe contract eraan vast word “geplakt” dus dan word het 15-01-2022. Klopt dit en hoe doe ik dit dan?

Groetjes!

Hallo @Inge12345 ,

Deze constructie zal via  de website niet werken. 
 

Als ik jou was, dan zou ik naar een KPN-(XL) winkel toegaan en daar dan ter plekke het regelen. Dan krijg je daar ook gelijk een nieuwe telefoon mee. En kunnen ze ook gelijk alles overzetten. 


Hallo @Inge12345 ,

Deze constructie zal via  de website niet werken. 
 

Als ik jou was, dan zou ik naar een KPN-(XL) winkel toegaan en daar dan ter plekke het regelen. Dan krijg je daar ook gelijk een nieuwe telefoon mee. En kunnen ze ook gelijk alles overzetten. 

@Inge12345 

Ben je al naar een KPN-winkel geweest? Daar regelen ze het voor jou. 


@Inge12345 Hoi Inge! Welkom op het forum! Is het nog gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag 🙂 . Zou je dan jouw profiel kunnen aanvullen? Dan kijk ik met je mee!


Hoi, het is gelukt hoor!


Dat zijn goede berichten! Post gerust nog even een bericht als ik iets voor je kan doen!


Hoi, het is gelukt hoor!

Mooi zo :thumbsup_tone4:  

 

 


Reageer