Skip to main content

Goedendag,

 

aantal weken geleden heb ik een nieuwe telefoon besteld maar heb nog steeds niets ontvangen. Kunnen jullie een update geven want vind het best lang duren

Welkom op het forum van KPN @Joycehansen 

Welke merk en model smartphone heb je enkele weken geleden besteld bij KPN?
In welke kleur heb je deze smartphone besteld?

Om je vraag goed te kunnen beantwoorden, is het handig als je deze informatie nog even geeft.


Hoi Michel,

 

ik heb de iPhone 15 plus kleur roze besteld 11-10.

er werd verteld dat er wel wat vertraging op zat maar zolang had ik ook niet verwacht


Hoi @Joycehansen 

Bedankt voor je antwoorden aan mij terug.

De levertijden van de nieuwste iPhones, kan inderdaad oplopen, afhankelijk van het model (Standaard, Plus, Pro of Pro Max), de kleur en geheugencapaciteit.

KPN is afhankelijk wat Apple uitlevert aan het magazijn van KPN, en weet ook niet van tevoren wat er binnen gaat komen.

De levertijden die momenteel op de website van KPN worden vermeld, zijn ook verwachte levertijden.
Waarmee ik wil aangeven, dat het enne model weer eerder op voorraad is, en het andere juist weer extra vertraging heeft opgelopen.

De actuele levertijden (2 november 2023) van de iPhone 15 Plus in de kleur Roze is als volgt:

  • Met 128 GB aan geheugen: 1 tot 2 weken
  • Met 256 GB aan geheugen: Verwacht vanaf 1 november 2023 
  • Met 512 GB aan geheugen: 1 week

Via Mijn Bestelling kun je de meest actuele status inzien van jouw bestelling.
Zodra jouw iPhone 15 Plus (kleur Roze) naar je onderweg is, krijg je daar een e-mail over.
Dus nog even geduld.

In de goede hoop je vraag hiermee te hebben beantwoord.

 

Admin: zie ook