Skip to main content

De nieuwe telefoon van mijn zoon was niet goed, binnen de 2 weken. Vanwege corona vroeg hij mij deze, na zelf gesproken te hebben met de winkel, deze naar de winkel terug toebrengen. De winkel had die dag zelf te horen gekregen deze niet meer te mogen aannemen, wij moesten de telefoon opsturen. Wij hebben dit vervolgens keurig gedaan. Inmiddels 1.5 maand verder, vele telefoontjes met de klantenservice (0800-0402) verder, met de nodige beloftes, nog steeds geen nieuwe telefoon voor mijn zoon. Wat te doen nu? 

Hi @Judicaatje, welkom en goed dat je via ons forum contact met ons opneemt! 

Het verwerken van het geretourneerde toestel duurt wel erg lang, dus ik wil graag kijken of en wat ik voor jullie kan betekenen. Een aantal vragen om de situatie helder te krijgen:

  • Waar heeft jouw zoon de bestelling van het toestel geplaatst: in één van onze winkels, online of via onze klantenservice?
  • Naar welk adres is het toestel retour gezonden en hebben jullie het verzendbewijs nog? 
  • Wil jij in jouw Forum profiel de volgende gegevens invullen: naam van de contractant, bestelnummer, postcode en huisnummer, klantnummer en 06 nummer.
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt. De gegevens die je invult zijn alleen zichtbaar voor de KPN moderators. 

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Hi, nee het is nog zeker niet opgelost. We horen niets van de KPN. Ik kom hier heel snel bij jou op terug. 


Hi shyrin,

 

Ik heb mijn profiel met de gegevens van mijn zoon bijgewerkt.

Hij heeft de telefoon besteld in een winkel in Zoetermeer.


Bestelnummer: *********

Wij hebben de telefoon retour gezonden aan het adres welke op het retourformulier stond:

KPN afdeling Retouren

Antwoordnummer 17008

2501VG DEN HAAG

 

Onderstaand is het inleverbewijs.

 

 

Ik hoop dat je met deze gegevens iets kan.

Met vriendelijke groet,

Judica Oostrum-Blonk 


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hartelijk dank voor de benodigde gegevens, @Judicaatje! Ik zie dat je intussen langs de winkel gegaan bent en mijn collega gaat hier achteraan en geeft jou een terugkoppeling. Mocht je in de komende week geen terugkoppeling ontvangen hebben, laat het dan in dit topic weten!