Skip to main content

Goedemiddag,

 

Vanaf a.s. woensdag (03-02-2021) kan ik mijn abonnement verlengen. Aangezien de winkels niet open zijn vanwege de maatregelen. Wil ik graag een nieuwe telefoon via de website bestellen. Het bestellen van een nieuwe telefoon kan ook pas vanaf de eerste verleng datum?
Ik heb namelijk vanmorgen geprobeerd alvast een nieuwe telefoon te bestellen (wegens wat problemen met de huidige telefoon). En ik kreeg het bericht dat ik de bestelling geannuleerd zou hebben.

 

Met vriendelijke groet,

Joey Wijnhoven

Hallo @Joeyy10 ,

Ja, pas vanaf de verlengdatum kun je een nieuwe telefoon bestellen in combinatie met de verlenging van jouw abonnement. 

Je kunt dit zelf vanaf komende woensdag online doen, je kunt bellen met 0800-0402 en er is tegenwoordig ook een : 

 

Keuzehulp van een KPN Adviseur, gewoon vanuit huis

Voor advies van een KPN adviseur hoef je de deur niet meer uit. Je kunt vanaf nu videobellen met de KPN Keuzehulp. Zo heb je één-op-één contact met een KPN Adviseur uit de winkel die jou kan helpen met je keuze. Of dit nou gaat om een mobielabonnement, een nieuwe smartphone, Glasvezel Internet of KPN Wifi. Wij staan voor je klaar, wanneer het jou uitkomt. En dat vanuit huis!

Maak Videobel afspraak

https://www.kpn.com/keuzehulp.htm

 


Duidelijk. Dank voor uw reactie.