Skip to main content

Ik heb bij jullie gisteren een nieuwe telefoon besteld en zou vandaag geleverd worden.

Maar nu zie ik via post.nl dat jullie het naar het verkeerde adres hebben gestuurd.

Mijn adres is NIET xxxx in Scherpenisse.

MAAR WEL xxxx

Dus hopelijk kunnen jullie het nog optijd veranderen.

Wachtende op u antwoord.

xxxx

 

Bvd

admin: gegevens verborgen ivm privacy

Hallo @Liesje Hobby Pagina ,

Nee, de zending is dan al onderweg en dat is niet meer te veranderen. Ben jij dadelijk niet aanwezig in Scherpenisse?, dan heb je kans dat de telefoon weer meegenomen wordt door de koerier.  


@Liesje Hobby Pagina wat is uw relatie tot dat adres in Scherpenisse dan? Je zou zeggen dat het toch ergens vandaan moet komen.


Hallo @Liesje Hobby Pagina ,

Nee, de zending is dan al onderweg en dat is niet meer te veranderen. Ben jij dadelijk niet aanwezig in Scherpenisse?, dan heb je kans dat de telefoon weer meegenomen wordt door de koerier.  

Nou ... mijn telefoon lag ook in een doos bij de voordeur...


HaHa @Nick83.  Het is dacht ik afhankelijk of het een nieuw abonnement betreft. Want dan moet er getekend worden. 

Als ik @Liesje Hobby Pagina zou zijn, dan zou ik meteen in de auto springen en naar Scherpenisse koersen…. 


Hoi @Liesje Hobby Pagina, welkom op het KPN Forum!

Heb je jouw abonnement verlengd en daarbij een nieuw toestel gekozen? Dan wordt het toestel verstuurd naar het adres dat bij ons bekend is op het moment van verlengen. Daarom is het belangrijk om jouw gegevens in MijnKPN up-to-date te houden. Geef direct je nieuwe adres door bij een verhuizing.

Maar goed, wat @Noordzee zegt, klopt wel:

Hallo @Liesje Hobby Pagina ,

Nee, de zending is dan al onderweg en dat is niet meer te veranderen. Ben jij dadelijk niet aanwezig in Scherpenisse?, dan heb je kans dat de telefoon weer meegenomen wordt door de koerier.  

Je kunt het pakketje op het adres afhalen. Of je moet hopen dat het pakketje geweigerd is. In dit laatste geval wordt het toestel teruggestuurd en de bestelling geannuleerd. Daarna kan je een nieuwe bestelling plaatsen.


Hallo @Liesje Hobby Pagina ,

Nee, de zending is dan al onderweg en dat is niet meer te veranderen. Ben jij dadelijk niet aanwezig in Scherpenisse?, dan heb je kans dat de telefoon weer meegenomen wordt door de koerier.  

 

Als ik @Liesje Hobby Pagina zou zijn, dan zou ik meteen in de auto springen en naar Scherpenisse koersen…. 

 

 

@Liesje Hobby Pagina 

En heb je de telefoon nog op kunnen pikken in Scherpenisse? 

Â