Skip to main content

Op 10 februari een nieuwe telefoon besteld. "Ja meneer, hij is op voorraad en wordt morgen geleverd.” Op 11 februari: "Nee, uw telefoon is opeens niet leverbaar...”

Op 18 februari: “Uw telefoon is afgeleverd op een PostNL afhaalpunt.” Vervolgens...-->

Op 19 februari: “Nee meneer, hier is geen telefoon afgeleverd gisteren”

KPN werkt samen met PostNL en is verantwoordelijk voor het kwijt maken van mijn telefoon. 

Wat is hun oplossing? Ze feliciteren je met het ingaan van je nieuwe abonnement en zeggen dat ik wel nog even 30 dagen het onderzoek moet afwachten omdat de telefoon kwijt is. 

Je belt je suf met klantenservice maar die kunnen, mogen en willen niks voor je doen. 

Toch bijzonder dat ik als klant (meer dan 15 jaar) moet boeten voor falend beleid. 

Echt heel bijzonder dat je zo schandalig wordt weg gezet.

Kan iemand mij dit uitleggen?

Vandaag is het 7 maart; er wordt binnenkort 200 euro van mijn rekening afgeschreven. Veel plezier met uw nieuwe telefoon!

Welke telefoon?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Goedemiddag @Marco Wetzels, welkom op ons forum!Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet op zat te wachten!

Ik lees dat je mijn telefonische collega's bij 0800-0402 al gesproken hebt en het proces ook al gestart is voor het vermiste toestel. Dat zijn de juiste stappen!

Helaas is dit een vrij lastig lang proces waar wij zelf ook geen inzage in hebben. Postnl is het toestel kwijtgeraakt en er is voor getekend, dat moet goed uitgezocht worden voor er vervolgstappen ondernomen kunnen worden. Jij als klant word daarover op de hoogte gesteld als daar iets uit gekomen is. Wij hebben daar helaas geen zicht op.

De rest van de communicatie schuurt nu natuurlijk enorm, de automatische brieven, berichten en facturatie is er natuurlijk niet voor ingericht dat een toestel ineens vermist raakt. Ik kan me goed voorstellen dat je daar niet vrolijker van wordt!

Ik hoop dat er snel contact met je opgenomen wordt!


Hi Marco,

 

Hoe is dit afgelopen? Heb precies nu hetzelfde probleem… 

 

Groet,

 

Tess