Skip to main content

 

Goedemiddag @Chatinka! Wat jammer om te lezen dat de bezorging niet soepel verloopt. Op het moment dat het bericht wordt verstuurd dat je toestel niet bij jou bezorgd is komt het toestel weer bij ons terug. We verwerken dan de retour en zodra dat is gebeurd kan je opnieuw verlengen. Zo te zien is dit bij jou het geval. Ik verwacht dan ook dat je binnen 5 werkdagen opnieuw een bestelling kan plaatsen. 


Hier precies hetzelfde. Ook mijn verlenging wordt geannuleerd wegens het “niet afhalen” (lees: niet leveren!)  van de telefoon. Te gek voor woorden! Vraag me bovendien af of ik straks weer onder dezelfde prijsvoorwaarden kan verlengen omdat het om een snelpakker ging.. 


Nou ik heb afgelopen week pas te horen gekregen dat hij geannuleerd is. Dan ben je ruim een maand verder. Je kan gelijk een nieuwe abonnement afsluiten maar als het alsnog mis gaat zit je aan twee abonnementen vast 


Bij mij precies het zelfde 🙁🙁🙁

Wat gaat er nu gebeuren ik wil mijn telefoon en wil na 10 jaar vaste klant kpn overstappen naar een andere want dit is niet normaal post nl bezorgers hebben een goede kerst dit jaar 🥲 graag hoor ik een oplossing anders ben ik klaar met kpn