Skip to main content

Wat een misleiding bij kpn....…

Ik bestell een nieuw toestel en die is helemaal niet vooradig............…

Al 14 dagen niet.

Wat een oplichters, zeer teleurgesteld.

Als je een product niet hebt verkoop hem dan ook niet.

Oh ja Conact nihil.... domme emails.

Wie maakt dit ook mee ???

Hoi @JB67 
Ik begrijp dat je boos bent maar om nu meteen beginnen te schelden da's ook niet netjes.
Het kan zijn dat ze net zijn uitverkocht natuurlijk.
Hier kan webcare wel even voor je naar kijken en je vertellen wat er aan de hand is.

Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


Schelden ???

Ziet bij mij er anders uit.

Net uitverkocht ?ja tuurlijk.

Wat een behulpzaam gesprek...…

Doei


Nou @JB67  ik vind oplichters nogal behoorlijk schelden hoor.
Overigens is het ook tegen de forumregels.

Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


Beste @JB67, welkom! Wat jammer om te lezen dat de bestelde telefoon niet op voorraad is. Heb je hem inmiddels al wel binnen? Welke had je besteld? Overigens kan je ons bereiken via de telefoon (0800-0402), via sociale media of via het forum. 


Hoi nee nog steeds niet ontvangen vind dit behoorlijk vreemd voor zo n groot ondernemen als kpn het mobieltje is overal nog verkrijgbaar het gaat zich om het toestel galaxy a 20 e van 2019 mijn abbo verloopt eind van de mnd heb het verlengt met dit toestel erbij en gebeld heb ik ook al gedaan je word in de wacht gezet en niet terug gebeld behoorlijk onbeleeft mvg j bonnie


Ik zie op de lijst die we hebben dat we dit toestel vermoedelijk niet meer kunnen leveren. Normaliter word je dan binnen twee weken gebeld met een ander aanbod. Je kunt ook zelf opnieuw contact opnemen en de verlenging laten annuleren en een ander toestel kiezen. Ik vind het vreemd dat mijn collega's jou dit niet verteld hebben, mijn excuses daarvoor!