Skip to main content
Beantwoord

Nog 4 maanden over in m'n abonnement maar wil nieuwe telefoon, wat te doen?

• August 1, 2024
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik heb een abbonement op de Samsung A53 ik heb nog 4 maanden over maar ik wil een nieuwe telefoon abbonement. Wat kan ik het best doen?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Zekicaner, welkom! Je zult inderdaad moeten wachten tot je je contract mag verlengen. Dit kan 120 dagen voor het einde van het contract. Het is niet mogelijk om je toestelkrediet af te lossen, zodat je dan voortijdig kunt verlengen met een toestel. Wat je eventueel ook kunt doen, is los een toestel aanschaffen en dan over 4 maanden verlengen met sim only!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 1, 2024

Gewoon wachten totdat uw contract afgelopen is. Er zal niets anders opzitten. Of u moet het af gaan kopen...

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Zekicaner, welkom! Je zult inderdaad moeten wachten tot je je contract mag verlengen. Dit kan 120 dagen voor het einde van het contract. Het is niet mogelijk om je toestelkrediet af te lossen, zodat je dan voortijdig kunt verlengen met een toestel. Wat je eventueel ook kunt doen, is los een toestel aanschaffen en dan over 4 maanden verlengen met sim only!