Skip to main content


 

Begin doorgestuurd bericht:
 
Van: Michel
Onderwerp: Antw: Opzegging abonnement 
Datum: 15 juni 2022 om 13:10:39 AST
Aan: service
 
Beste,
 
Ik heb keurig mijn kpn opgezegd en om laten zetten naar prepaid, dit alles is ook zo gebeurd.  ( zie onderstaande mail gedateerd d.d. 23-03-2022 )
I.v.m. emigratie dien je dan niet het resterende bedrag te hoeven betalen, zie jullie eigen voorschriften en zo is het mij ook aangeven in de winkel.
Bijgevoegde brief waar ik dan ook zou moeten betalen is niet rechtsgeldig.
 
Hopende u wederom voldoende te hebben geïnformeerd, 
 
Vriendelijke groet,
 
M. Jacobsen
 
Op wo 23 mrt. 2022 om 03:29 schreef Michel
Beste,

Ik heb heden ochtend mijn contract opgezegd ivm emigratie, echter zou ik wel graag mijn nummer willen behouden.
Dit was niet mogelijk via de website te regelen, hierbij dan ook mijn mail.
Ik zou heel graag het abonnement willen omzetten naar Prepaid.
 
 
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

M. Jacobsen

Dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Het is anderen niet toegestaan dit e-mail bericht op welke wijze dan ook te gebruiken en/of te doen gebruiken. De afzender staat niet in voor de juistheid van de inhoud en tijdige ontvangst van dit e-mail bericht. Hieraan kunnen voorts geen rechten worden ontleend. Op alle opdrachten zijn onze leveringsvoorwaarden van toepassing die op verzoek kosteloos worden toegezonden.

This e-mail message is solely intended for the addressee. It is forbidden for others to use this e-mail message in any way whatsoever. The sender is not responsible for the accuracy of the contents or of the timely receipt of this e-mail message; nor may any rights be derived from it. Our general (terms and) conditions apply to all assignments. These can be supplied free of charge on request.
 
 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Het is niet heel handig om persoonlijke gegevens hier op dit openbare forum te vermelden. 


Hoi @Emigratie . Welkom op het forum.

Heb je destijds wel een bevestiging gehad van KPN van je opzegging/omzetting?