Skip to main content

Nog geen 5 gb erbij

Hoi @Wimprins57, welkom hier. Je zou 5 GB erbij krijgen begrijp ik? Zou je kunnen toelichten waarvoor dat was en of je dit inmiddels wel hebt gekregen? Als je naast de uitleg ook je forumprofiel volledig kunt invullen kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.


Ik kreeg bericht dat ik als vaste klant van KPN gratisc5 gb kreeg


Hoe kreeg je dat bericht precies, en wanneer was dat? Zou je daarnaast je gegevens ook nog op je profiel kunnen invullen? Zonder je gegevens kan ik niet met je meekijken.


Dat ga ik niet doen om risico's te voorkomen 

Maar het is dus niet waar ,dus er wordt geprobeerd om aan gegevens te komen.


Mijn nummer is bekend dus begrijp ik niet waarom jullie nog meer gegevens nodig zijn.


Dit  bericht van de gratis 5 gb is op 7 mei verstuurd naar mij


Omdat een medewerker alleen je gegevens in mag zien bij een volledige verificatie Wim. Enkel op basis van je telefoonnummer mag dat niet. Dan zou elk persoon die jouw nummer heeft bij wijs van spreken alles omtrent je abonnement zo bij KPN op kunnen vragen. Lijkt me niet de bedoeling en ik denk dat ie dat ook niet fijn zou vinden. Ze vragen je gegevens dus gewoon om je verder te kunnen helpen, niet meer en minder. 


Laat maar , het vertrouwen in kpn is wel  behoorlijk gedaald


En ga nu toch echt overwegen om van provider te veranderen. 


Dat ga ik niet doen om risico's te voorkomen 

Maar het is dus niet waar ,dus er wordt geprobeerd om aan gegevens te komen.

Ik probeer de situatie voor je duidelijk te krijgen, maar dat lukt me niet zonder de gegevens. Als je een abonnement hebt zal het nummer inderdaad bij ons bekend zijn in de systemen, maar als ik geen gegevens van je heb kan ik die niet vinden. De reden dat we die gegevens vragen is juist jouw privacy. Als jij de gegevens volledig invult weten we zeker dat we voor jouw abonnement kijken en niet dat iemand anders iets met jouw abonnement probeert te doen.

Ik help je graag, maar daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Als je ze invult op het forumprofiel bij de vakjes waar ‘privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators zichtbaar, je gegevens zijn dan veilig. Ze worden alleen gebruikt om je abonnement erbij te pakken en deze situatie voor je te bekijken.


Maar waarom zou je nu dan overwegen om van provider te veranderen? Ook elke andere willekeurige provider zal je om je gegevens vragen wanneer je hulp nodig hebt. Sorry dat ik het zeg @Wimprins57 maar je maakt het jezelf onnodig moeilijk! Je wil toch geholpen worden?


Hoi @Wimprins57, ik heb helaas geen reactie meer van je gezien en zie je gegevens ook niet op je profiel staan. Daardoor kan ik helaas niets voor je doen. Als ik je toch nog kan helpen hierbij kan je de gegevens daar nog invullen.