Skip to main content
Vraag

Nog geen jaar bij KPN, maar nog nooit zo slecht internet buitenshuis gehad

• November 22, 2024
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Wij zijn nog geen jaar geleden overgestapt van Vodafone naar KPN… En echt nog nooit zo slecht qua internet buitenshuis.. Elke keer mobiel opnieuw uit en aan zetten en soms pakt hij hem dan weer. Ik kwam laatst een parkeergarage niet uit, omdat ik niet meer in de app kwam. Echt niet normaal hoe slecht: mijn man en kinderen hebben precies dezelfde problemen. We hebben beiden een iPhone 12 pro max en de kinderen een iPhone 11. Als dit probleem niet wordt verholpen dan stappen we na afloop van dit contract gelijk weer terug over naar Vodafone waar we nooit dit probleem hebben gehad. 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@de Ruiter C.

Wat rot dat jullie dit ervaren op verschillende iPhones. Goed dat je het aankaart. Ik ben benieuwd of je al contact met onze klantenservice gehad hebt hierover? Zo niet, dan raad ik je aan om een terugbelafspraak te maken. Mijn collega belt je dan terug op een moment dat voor jou schikt. Via die weg kan een en ander worden nagekeken en een onderzoek worden gestart door onze technische dienst, zo dat het kan worden opgelost.