Skip to main content

Met de nieuwe simkaart nog geen mobiel-internet. Ik heb voldoende MB's. Toestel is goed, omdat als ik mijn andere simkaart van m'n Pro erin zet, dan werkt internet wel. De nieuwe simkaart doet niks in mijn Samsung A5 en Huawei pro. Was ik in gesprek met de klantenservice, kreeg ik 'n lompe mederwerker aan de telefoon met de mededeling dat ik naar de winkel moest omdat het voor mij zeer moeilijk was om data in te schakelen ( hoe serieus neem je de klant) . De volgende medewerkster heeft 'n ticket aangemaakt omdat ze me niet verder kon hebben omdat dit 'n hoger level is. Ik ben dan toch wel benieuwd hoelang het gaat duren om mobiel te kunnen imternetten.

Aan de verwijzingen heb ik helemaal niets. Bellen kan wel en internetten niet


Wat ik al vermoedde is dat er 'n blokkade op de data stond en is inmiddels hersteld door KPN. 


Hi en welkom op ons forum!

Goed om te horen, naja lezen, dat het inmiddels is opgelost! :grinning:


Hi en welkom op ons forum!

Goed om te horen, naja lezen, dat het inmiddels is opgelost! :grinning:

Was alleen jammer dat ik er 2 dagen mee in de weer ben geweest bij de klantenservice met heel veel telefoontjes . Er was ook 'n medewerker die me niet voor “vol” aanzag en snel van me af wou met de woorden “ga maar naar de winkel, want het schijnt voor u heel erg moeilijk te zijn om data in te schakelen”. Dus ik vertelde dat er waarschijnlijk 'n blokkade op zat. Kon niet zei die onvriendelijke medewerker.  Hij begon al met de woorden: “hou het kort en ik hoef niet je levensgeschiedenis weten, want ik heb 'n lange dag” . Het is jammer dat je niet 'n klacht kan indienen tegen dit soort dwazen. Dit soort medewerkers kun je beter kwijt dan rijk zijn. Gelukkig was er facebook en met 'n korte uitleg was het met 10 minuten geregeld. Kijk, zo kan het ook (Y)


Hi @Mopperaar. Dat is nooit leuk om te lezen dat er een nare ervaring is geweest met onze (telefonische) klantenservice. Ik wil dit signaal graag intern voor je doorzetten naar de juiste personen. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb?
Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt?


Hi @Mopperaar. Dat is nooit leuk om te lezen dat er een nare ervaring is geweest met onze (telefonische) klantenservice. Ik wil dit signaal graag intern voor je doorzetten naar de juiste personen. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb?
Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt?

 

Gedaan . De laatste gesprekken waren de 11e rond 14.30 uur tot rond 15.00 uur. Het laatste gesprek was met 'n hele vriendelijke dame en heeft toen 'n ticket aangemaakt. Het gesprek er voor was dus die onvriendelijke jongeman. Nadat ik de man in kwestie vertelde dat ik 'n klacht zou indienen tegen hem omdat hij niet klantvriendelijk was , moest hij me nog even vertellen : “ga je gang, ik ken ze allemaal”..  Hoe klantontvriendelijk kun je zijn.


Dankje voor de informatie (en het signaal uiteraard) ik heb het intern doorgezet naar zijn manager zodat het kan worden opgepakt!
Er komt ook nog een attentie jouw kant op.


Dankje voor de informatie (en het signaal uiteraard) ik heb het intern doorgezet naar zijn manager zodat het kan worden opgepakt!
Er komt ook nog een attentie jouw kant op.

Attentie inmiddels hier bezorgd.. Bedankt, we zijn er erg blij mee.. Fijne feestdagen.


Dankje voor de informatie (en het signaal uiteraard) ik heb het intern doorgezet naar zijn manager zodat het kan worden opgepakt!
Er komt ook nog een attentie jouw kant op.

Attentie inmiddels hier bezorgd.. Bedankt, we zijn er erg blij mee.. Fijne feestdagen.

Graag gedaan! Dankjewel en uiteraard ook alvast hele fijne feestdagen toegewenst! :christmas_tree: