Skip to main content
Antwoord

Nog geen oplossing van Recommerce na iPhone 15 te hebben teruggestuurd

• October 30, 2025
  • 10 reacties
  • 105 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hier hetzelfde probleem. iPhone 15 pro max opgestuurd nadat ik de 17 pro max heb aangeschaft, nog helemaal als nieuw etc, dus zou er een flink bedrag voor krijgen + bonus. Maar ook dit pakket is volgens postnl geleverd en volgens recommerce niet wegens afwijkend postcodes. Bizar want het is hun eigen label die ze uitgeven. Totaal niet bereikbaar dus ben bang dat ik mooi een dikke €500 kwijt ben. Was een mooi bedrag voor de babykamer maar ja…

Admin: tekst uit je bericht in een ander topic verplaatst naar je eigen topic

Beste antwoord door Maja van KPN

Hmm, als je nu al sinds eind oktober wacht op een reactie, dan duurt dat toch wel erg lang ​@LVroom 🙁Ik wil je dan aanraden om ze nogmaals te mailen, misschien is er ergens iets mis gegaan met het beantwoorden van je mail hierover. En dan zitten jullie op elkaar te wachten. Hopelijk volgt er dan wel snel een reactie.

Als je echt het idee hebt dat je daar niet verder komt, kan je een melding aan laten maken voor een achterliggende afdeling, die namens jou navraag kan doen bij Recommerce. Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een belafspraak maken, 1 van mijn collega's belt je dan terug op het moment van jouw keuze zodat de melding aangemaakt kan worden.

10 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 30, 2025

Beste ​@LVroom wat is je vraag of opmerking?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 30, 2025

was een foutje maar weet niet hoe ik topic verwijder 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 31, 2025

Welkom op de community ​@LVroom, hoewel de aanleiding helemaal niet leuk is 😕

Jouw pakketje is afgeleverd op het adres dat Recommerce zelf op het label heeft gezet, maar Recommerce geeft aan dat dit niet het juiste adres was? Dat is toch best vreemd 🤔
Ik kan helaas niet namens jou contact met ze opnemen, en kan hierin dus ook weinig voor je betekenen. Je geeft aan dat ze totaal niet bereikbaar zijn, maar je hebt wel deze reden van ze doorgekregen, heb je daarover via de mail contact gehad? Zo ja, dan wil ik je aanraden om toch op die mail te reageren, inclusief de screenshots van de PostNL aflevering, en het label dat ze voor je hebben aangemaakt. Ik hoop dat de situatie dan snel duidelijk is en ze er een oplossing voor kunnen vinden!

Laat je het weten als je een reactie van ze ontvangen hebt? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 31, 2025

Ik kwam toevallig zelf tot de ontdekking dat de adressen afwijken. Je kan op bij hen de status van de inruil bekijken en daar stond  ‘het pakket is nog niet ontvangen met T&T nummer op postcode XX’ terwijl op het label postcode YY staat. Precies hetzelfde verhaal als hierboven is benoemd. Ik heb contact met ze proberen te zoeken en inderdaad ook alle bewijzen van PostNL verstuurd, maar tot op heden is het enige dat ik heb gekregen ‘het is druk’ en sindsdien antwoorden ze niet meer.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 31, 2025

Welkom op de community ​@LVroom, hoewel de aanleiding helemaal niet leuk is 😕

Jouw pakketje is afgeleverd op het adres dat Recommerce zelf op het label heeft gezet, maar Recommerce geeft aan dat dit niet het juiste adres was? Dat is toch best vreemd 🤔
Ik kan helaas niet namens jou contact met ze opnemen, en kan hierin dus ook weinig voor je betekenen. Je geeft aan dat ze totaal niet bereikbaar zijn, maar je hebt wel deze reden van ze doorgekregen, heb je daarover via de mail contact gehad? Zo ja, dan wil ik je aanraden om toch op die mail te reageren, inclusief de screenshots van de PostNL aflevering, en het label dat ze voor je hebben aangemaakt. Ik hoop dat de situatie dan snel duidelijk is en ze er een oplossing voor kunnen vinden!

Laat je het weten als je een reactie van ze ontvangen hebt? 

Ik kwam toevallig zelf tot de ontdekking dat de adressen afwijken. Je kan op bij hen de status van de inruil bekijken en daar stond  ‘het pakket is nog niet ontvangen met T&T nummer op postcode XX’ terwijl op het label postcode YY staat. Precies hetzelfde verhaal als hierboven is benoemd. Ik heb contact met ze proberen te zoeken en inderdaad ook alle bewijzen van PostNL verstuurd, maar tot op heden is het enige dat ik heb gekregen ‘het is druk’ en sindsdien antwoorden ze niet meer

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 3, 2025

Hmm, als ze aan hebben gegeven dat het druk is, dan hebben ze je bericht in ieder geval wel ontvangen, en zullen ze er ook echt wel op terug gaan komen. Aangezien jij heel duidelijk alles aan hebt geleverd, zullen ze de situatie vast snel helder kunnen krijgen 🤞🏼

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 11, 2025

is er inmiddels contact geweest met Recommerce ​@LVroom? Hebben ze je pakket boven water weten te krijgen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2025

is er inmiddels contact geweest met Recommerce ​@LVroom? Hebben ze je pakket boven water weten te krijgen?

Heb nog geen reactie van ze ontvangen, maar ze gaven aan zsm reactie te geven

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 11, 2025

Heb nog geen reactie van ze ontvangen, maar ze gaven aan zsm reactie te geven

Is het adres misschien een antwoordnummer, in dat geval kan het zijn dat ze het aan het postbus adres of het fysieke adres hebben geleverd. Voor de ontvangst mag dit niets uitmaken

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 13, 2025

Hmm, als je nu al sinds eind oktober wacht op een reactie, dan duurt dat toch wel erg lang ​@LVroom 🙁Ik wil je dan aanraden om ze nogmaals te mailen, misschien is er ergens iets mis gegaan met het beantwoorden van je mail hierover. En dan zitten jullie op elkaar te wachten. Hopelijk volgt er dan wel snel een reactie.

Als je echt het idee hebt dat je daar niet verder komt, kan je een melding aan laten maken voor een achterliggende afdeling, die namens jou navraag kan doen bij Recommerce. Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een belafspraak maken, 1 van mijn collega's belt je dan terug op het moment van jouw keuze zodat de melding aangemaakt kan worden.