Skip to main content

Beste Kpn of nouja beste?

op 3 november hebben wij afspraken gemaakt betreft het vervangen van mijn iPhone 11 die vanaf half juli!!! Als niet werkt! Middels is het 14 december en is er nog geen enkele iPhone te bekennen! Elke week bel ik middels een half uur met jullie om de status te checken echter elke keer hetzelfde verhaal niemand die me kan helpen!

 

wanneer ga in nou die iPhone eindelijk eens in ontvangst mogen nemen?

Beste @Carlie, welkom! Wat jammer om te lezen dat je nog geen toestel hebt mogen ontvangen 😞. Op het moment dat je gebeld bent, duurt dan doorgaans maximaal 4 weken. Die zijn nu natuurlijk voorbij. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 


Hoi, die vier weken zijn zeker voorbij! Ik heb het profiel ingevuld hoor graag hoe nu verder!


Ha @Carlie, welkom! Ik heb begrepen dat er aan onze kant iets mis gegaan is, waardoor pas deze week doorgegeven is dat jouw toestel eraan komt. Dat betekent dat ik nog iets van je geduld moet vragen. Mijn excuses!


Hoi, wat bedoel je met is pas doorgegeven dat mijn toestel eraan komt? Graag iets meer toelichting en geduld is onderhand op vanaf half juli!


De afdeling waar jij mee gebeld had, zou intern door moeten geven dat jij een vervangend toestel moet krijgen. Dit zou direct na het gesprek moeten gebeuren. Dit is echter niet het geval geweest door een fout van onze kant. Dit is deze week nu alsnog gebeurd. Ik verwacht dat je je toestel spoedig ontvangt. 


Bizar weetje hoevaak in gebeld heb en niemand dat geconstateerd heeft en is opgevallen? Ongelofelijk…