Skip to main content

Beste meneer Jörg Kramer

 

Wij zijn al een eeuwigheid klant van KPN.

De laatste tijd lopen diversendingen fout. Allereerst zijn we over gestapt naar glasvezel. Alvorens heb ik KPN gebeld dat dit op korte termijn plaats zou vinden. Er werd nogaland op gereageerd, terwijl men in Roermond 2km hiervandaan werd KPN aan gelegd. Noodgedwongen zijn we destijds overgestapt naar TRINED. Nu is men bezig aan de overzijde in mijn straat KPN aansluitingen te maken. Dit is voor mij onbegrijpelijk.

Nu even een punt dat wederom niet correct op gepakt wordt. In juni van het 2021 hebben we ons een nieuwe mobieltje aan geschaft. Gezien mijn merk Samsung niet voorradig was, hebben ze me een Oppo 74 geadviseerd. Vanaf  het begin heeft dit toestel kuren doordat het gedurende een gesprek uitvalt. * maal ben ik in de winkel geweest met de ze klachten en een reserve toestel gevraagd zodat ze het bestaande toestel eens goed konden controleren. Vier maal is deze op gestuurd voor reparatie echter het euvel wordt niet op gelost. Het toestel wordt leeg terug gestuurd zodat ik een dag bezig ben alles weer terug te plaatsen. Gezien ik een verenigingsman ben heb ik me een tweede handje gekocht, een iPhone 8. Over dit toestel ben ik ook niet tevreden gezien de batterij geen dag vol blijft, zodat ik achterblijf in de gemaakte afspraken. Over een klein jaar heb ik wederom recht op een nieuwe toestel. Tot die tijd heb ik te maken met een toestel wat regelmatig hapert.

Vraagje. Is het voor KPN zo moeilijk om een reserve toestel uit te lenen tot dat mijn eigen toestel een grondig wordt na gekeken. Hopelijk dat u hier een achter aan kunt gaan gezien ik me ga voelen als een kleinkind dat niet geloofd wordt.

Hopelijk ben ik bij u aan het juiste adres voor mijn vraag

 

Met vriendelijke groet,

Admin: persoonsgegevens verwijderd uit openbare post en eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

 

 

Vind u het verstandig om uw mobiel nummer op een openbaar forum te plaatsen ? U kunt dit nog wijzigen d.m.v. de 3 groene stipjes rechtsonder in uw tekstveld.

Ik vrees dat Jorg Kramer dit bericht niet gaat lezen…….🤔

 


@Kiddy-Coaster Welkom op het forum. 

Bijzonder dat je ziet dat er aan de overkant van de straat KPN glasvezelaansluitingen worden aangelegd.

Als ik namelijk controleer op jouw adres dan krijg ik de melding dat er nog geen glasvezel is, en dat dit ook nog niet op de planning staat. 

Het zou kunnen dat je net op de grens van 2 aanbieders zit, waardoor je net in het gebied van Trined valt. Dit is mijn vermoeden.

 

Dan voor wat betreft de mobiele situatie. Erg irritant natuurlijk als je gesprekken steeds wegvallen. En al helemaal als het toestel al een aantal keer is opgestuurd ter reparatie

Op het moment dat je je toestel inlevert ter reparatie krijg je inderdaad geen leentoestel. Omdat het toestel nu al zo vaak is opgestuurd, zou ik bijna willen adviseren in de winkel aan te geven dat er geen vertrouwen meer is in het product. 

Mijn collega's kunnen dan uitzoeken wat de mogelijkheden zijn om alsnog tot een oplossing te komen. 

Het toestel is overigens wel jouw eigendom, ondanks dat je soms nog een maandbedrag voor het toestel aan KPN betaald. Het is dus ook niet zo dat je aan het eind van je contract "recht hebt" op een nieuw toestel. 

Je krijgt dan de mogelijkheid je abonnement te verlengen, hierbij kun je een nieuw toestel kiezen. Maar ook hiervoor geldt weer dat je het toestel los betaald en het dus je eigendom is.