Beste meneer Jörg Kramer
Wij zijn al een eeuwigheid klant van KPN.
De laatste tijd lopen diversendingen fout. Allereerst zijn we over gestapt naar glasvezel. Alvorens heb ik KPN gebeld dat dit op korte termijn plaats zou vinden. Er werd nogaland op gereageerd, terwijl men in Roermond 2km hiervandaan werd KPN aan gelegd. Noodgedwongen zijn we destijds overgestapt naar TRINED. Nu is men bezig aan de overzijde in mijn straat KPN aansluitingen te maken. Dit is voor mij onbegrijpelijk.
Nu even een punt dat wederom niet correct op gepakt wordt. In juni van het 2021 hebben we ons een nieuwe mobieltje aan geschaft. Gezien mijn merk Samsung niet voorradig was, hebben ze me een Oppo 74 geadviseerd. Vanaf het begin heeft dit toestel kuren doordat het gedurende een gesprek uitvalt. * maal ben ik in de winkel geweest met de ze klachten en een reserve toestel gevraagd zodat ze het bestaande toestel eens goed konden controleren. Vier maal is deze op gestuurd voor reparatie echter het euvel wordt niet op gelost. Het toestel wordt leeg terug gestuurd zodat ik een dag bezig ben alles weer terug te plaatsen. Gezien ik een verenigingsman ben heb ik me een tweede handje gekocht, een iPhone 8. Over dit toestel ben ik ook niet tevreden gezien de batterij geen dag vol blijft, zodat ik achterblijf in de gemaakte afspraken. Over een klein jaar heb ik wederom recht op een nieuwe toestel. Tot die tijd heb ik te maken met een toestel wat regelmatig hapert.
Vraagje. Is het voor KPN zo moeilijk om een reserve toestel uit te lenen tot dat mijn eigen toestel een grondig wordt na gekeken. Hopelijk dat u hier een achter aan kunt gaan gezien ik me ga voelen als een kleinkind dat niet geloofd wordt.
Hopelijk ben ik bij u aan het juiste adres voor mijn vraag
Met vriendelijke groet,
Admin: persoonsgegevens verwijderd uit openbare post en eigen topic voor vraag aangemaakt