Skip to main content

Ik zag dat sommige reacties al 3 maanden geleden zijn geplaatst. Het is nog steeds niet opgelost. Afgelopen donderdag was ik in België en ervoer ook het probleem dat ik geen internet had en niet gebeld kon worden. Dit ondanks dat roaming aan staat  Ik heb toen zelf Vodafone BE aangeklikt als provider. Toen werkte het wel. Ter info: ik heb een Pixel 6 pro. Tevens heb ik vernomen dat er een "gat" zit mbt datatransmissie en telefonie bij de grens tussen Stein (Limburg) en Maasmechelen. Misschien speelt dat ook een rol bij dit probleem.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi @Epibrant, welkom!

Om je goed te kunnen helpen hebben we een eigen topic voor je aangemaakt. Ik lees dat je verbinding in België het niet goed doet. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Met welk netwerk was je verbonden toen de verbinding niet goed werkte? Met Proximus kunnen KPN klanten momenteel niet verbinden, dus je zou inderdaad een andere provider kunnen kiezen. Het kan ook helpen om in de instellingen van je toestel het APN te wijzigen van “internet” naar “portalmmm.nl”. Onze Toestelhulp kan je helpen bij het aanpassen van deze instelling. Ik ben benieuwd of dat verschil maakt.