Skip to main content

Afgelopen week heeft mijn telefoon (Nokia 5.4)  een update gedaan , voor de update verbond hij niet automatisch met de Wifi en moest ik hem bij thuiskomst iedere keer op de wifi zetten. Na laatste update gaat hij bij thuiskomst automatisch op de Wifi maar als ik van huis vertrek heb ik geen internet meer. Ik krijg dan in beeld “geen dataverbinding”zet wifi aan ? Erg vervelend aangezien ik hem ook gebruik als navigatie in de auto.

Hallo @Lieburg even bij de Nokia helpdesk aankloppen, dit is geen issue voor KPN, de provider.

Hoogstens dat andere forumleden soortgelijke ervaringen hebben en misschien een oplossing.

Vermeld nog wel even de Android-versie  en de laatste datum van de veiligheidsupdate.

 


Hi @Lieburg, het is niet fijn als je internet het steeds niet doet als je van huis vertrekt.

Het klinkt inderdaad als een probleem met die laatste update die Nokia heeft gedaan. Heb je de tip van @JanD al gevolgd en contact met Nokia opgenomen? Zij kunnen je verder helpen om het op te lossen.


Inmiddels op de KPN site mijn Nokia opgezocht en de instellingen gechecked , alles stond dus uit.

Dus opgelost