Skip to main content

Grappig dat nu 3g is uitgezet ik helemaal geen data heb als ik gebeld wordt

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Dennis de Wolff 

 

Heb je bellen via 4G of VoLTE wel aan staan?

Als je dat aanzet, je toestel moet het wel ondersteunen, dan hou je tijdens het bellen gewoon een 4G data verbinding.


Hi @Dennis de Wolff,

Ik zie dat @GeSp je al uit heeft gelegd dat het probleem dat je ervaart verholpen wordt als je gaat bellen via 4G, top!

Is het inmiddels gelukt om dit in te stellen? Of merk je dat de optie niet beschikbaar is op je toestel?


We hebben geen reactie meer van je ontvangen en ik hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel 🙂


Wij hebben de optie bellen via 4g 3g en 2g aanstaan. Bellen via volte optie heb ik niet.


Bellen via 4G is VoLTE dus het zou normaal dan wel moeten werken.

Welke telefoon heb je en zie je als je niet belt en WiFi uit hebt staan wel 4G bovenin staan?


@Dennis de Wolff de kans bestaat ook nog dat de optie vanaf onze kant niet aan staat en ik zou dat graag even willen controleren.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren 🙂


inmiddels heb ik alles werkend, ik denk dat het aangezet is.