Skip to main content

Ik was woensdagmiddag verrast; ik heb vooraf geen bericht gehad en ineens was ik niet meer bereikbaar via mijn Vodafone account. Ik had in het KPN BusinessCenter aangegeven dat het contact pas op 30/6 moest starten aangezien het Vodafone account door mijn huidige werkgever wordt betaald en pas op 30/6 stopt. Mijn KPN abonnement is nu op 24/6 gestart; dat was niet de bedoeling.Graag een reactie. Gr Barry

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @BarryVerhoef 
Aan je verhaal te zien gaat dit over een zakelijk abonnement?

Dan kun je beter deze vraag stellen op het zakelijk forum.
Dit is n.l. het consumentenforum.
Hier heeft men geen inzicht in de zakelijke abonnementen.


Het nummer is geporteerd van een zakelijke account naar een privé account.

 


Hoi @BarryVerhoef, ik kijk graag even met je mee! Werkt je te behouden 06-nummer ook al via de KPN Simkaart?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


@Thomas profiel bijgewerkt.


Bedankt voor je gegevens Barry. Werkt het nummer ook al via je KPN Simkaart? Ik zie dat hij inderdaad op 24-06 overgezet is!
Hoe het veranderd is zou ik je zo niet kunnen vertellen maar dit is ook wat ik in je contract heb staan. 
Is je vodafone abonnement ook per 24-06 beëindigd?


Contact Vodafone is van mijn werkgever en loopt tem 30-6. Ik heb in het KPN Business Center gevraagd om 30-6 als ingangsdatum te hanteren; volgens de medewerker zou het min 5 werkdagen duren voordat Vodafone het nummer zou omzetten. Ik betaal dus nu een week abonnementsgeld te vroeg.


Een dergelijke portering kan tot 5 werkdagen duren inderdaad maar ik zie dat het in jouw geval 1 dag geduurd heeft.
Ik heb een correctie ingediend voor de abonnementskosten. Dit zal op je eerste of tweede factuur in mindering gebracht worden.
Werkt alles al wel op je KPN simkaart?


Thanx! Sim-kaart werkt.