Skip to main content

Met veel verdriet en pijn heeft KPN mijn nummer permanent verwijderd die ik al zeker 10 jaar met me mee draag en deze was afkomstig van tmobile maar met nummer behoud mee genomen naar kpn. 
toch wil ik graag dit nummer terug omdat ik niks meer kan en alles kwijt ben omdat dit nummer gekoppeld is aan m’n mails en die zijn belangrijk voor me. Tis niet zomaar even een nieuwe nummer en mail aan maken nee daar krijg ik de foto’s van m’n pa neefje broer niet mee terug die ik in de cloud had opgeslagen. Hopelijk kunnen jullie contact met me opnemen en me het terug geven jullie weten niet wat jullie me aan hebben gericht! 

U heeft het over een telefoonnummer. En over emails/cloud. Dat zijn 2 zaken die los van elkaar staan.

KPN heeft geen abonnementvorm waarbij mobiele telefonie en email/cloud samen in 1 abonnement zitten. 

Dus kunt u wat meer uitleggen over de situatie? 


mijn e-mail heb je een telefoon nummer nodig om in te loggen dan krijg je een code via sms. En het zelfde voor m’n cloud daar heb ik ook een 06 voor nodig. 
 


En waarom ben jij je nummer kwijt? Prepaid en langer dan 6 mnd niet gebruikt? 

Cloud en mail via telefoon en sms, waar sluit je zoiets af?


Het gaat om mijn 06 die ik terug wil zonder m’n 06 heb ik geen toegang tot m’n mail en nee het was geen prepaid maar een abonnement en die is gestopt vanwege betaling problemen (ivm geen werk meer 2 maanden geleden)

maar als niemand me kan helpen en de lol broek graag wilt uithangen kan je maar beter niet reageren! 
Ik probeer via deze weg een oplossing te vinden en misschien duidelijkheid te krijgen 


Dat is een vervelende reden.

Nu is het zo dat een mobiel telefoon nummer even in de 'ijskast' gaat voordat deze opnieuw wordt vrijgegeven permanent verwijderen gebeurt zover ik weet niet, ik weet niet of er een nummer behoud/portering mogelijk is in een situatie als deze. Dat kan een KPN moderator beter beantwoorden. Hiervoor is natuurlijk wel een actieve simkaart/abonnement nodig.

Dan even verder mee denken mocht het niet lukken.

De twee traps authenticatie dat wordt hier als ik het goed lees bedoeld is nu best vervelend, dat zou mogelijk wel veranderd kunnen worden. Dat zou u bij de betreffende  diensten zelf moeten opzoeken.

Ik lees email en foto's in de cloud gaat dit om een Google/Gmail account?


Hallo fijn dat u reageert ik probeer zelf ook duidelijk te zijn want het zit me niet mee maar klopt mijn nummer is “in de ijskast” dus het nummer kan ik niet gebruiken en het zit zo. Mijn e-mail is gekoppeld met dat nummer (die dus is de ijskast zit) en ik ik krijg er geen toegang op vanwege de code die per sms word verstuurd en het vervelende is het herstel e-mail adres is een andere e-mail waar ik ook geen toegang op krijg omdat ik mail 1 niet in kom. Dus eigenlijk waar het omgaat is de 06 die kpn me niet toegang geeft. Al geven ze me 1 dag de tijd dat ik even het nummer kan wijzigen en alles in orde kan maken want ik ben compleet machteloos en Google wil me niet veder helpen vanwege die 06 die kpn dus heeft stopgezet. Ik kan ook geen mailtjes dus ontvang van kpn en brieven krijg ik ook niet meer van ze. 
mij wil gewoon graag m’n nummer terug zodat ik weer toegang kan krijgen op m’n socials en (clouds waar dierbare foto’s opstaan)
 

 


Het is verstandig om dat nummer hier niet publiekelijk te publiceren maar om hem in je forumprofiel te zetten zodat enkel de medewerkers van het forum hem kunnen zien.


Het gaat dus om een google account.

Als voor een herstel adres ook een twee traps verificatie nodig is wordt het al vervelender.

Deze stappen werken dus niet om de boel te herstellen?

https://support.google.com/accounts/answer/3463280?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DAndroid#zippy=%2Cvoor-extra-contactmogelijkheden%2Cvoor-het-vergemakkelijken-van-inloggen-en-accountherstel


Heb alles geprobeerd maar helaas heb ik echt het nummer nodig om toegang te krijgen tot m’n mail en om het nummer te wijzigen 


Heb alles geprobeerd maar helaas heb ik echt het nummer nodig om toegang te krijgen tot m’n mail en om het nummer te wijzigen 

Helaas is dat even afwachten.


Hoi @Devond, welkom op het forum. Vervelende situatie, waarbij ik me kan voorstellen dat je het nummer graag terug wilt. We kunnen een nummer in bepaalde gevallen herstellen als het abonnement zelf nog hersteld kan worden. Maar, hiervoor zul je toch telefonisch contact op moeten nemen (0800-0402, gratis). Geef dan aan dat je graag heraangesloten wilt worden. Dit kan, wegens verificatie vereisten, niet via het forum geregeld worden.