Skip to main content

Zo juist klantenservice gebeld ik werd in de wacht gezet en ja hoor medewerker hangt op. 16 min voor niets gebeld. Ik zit in het buitenland en krijg hierdoor wel de kosten doorberekend. Enige tijd geleden heb ik een mobiele nummer opgeheven dat door mijn zoon in gebruik was. Niet wetend dat zijn ing tan hier aan gekoppeld is. En ook zijn mail en dergelijke. Is er een mogelijkheid het nummer als prepaid te behouden? 

Hallo @Rey, welkom op het forum. Dat is natuurlijk niet de bedoeling dat als je KPN belt, de verbinding verbreekt zonder dat je geholpen bent, excuses hiervoor. Of het nummer nog omgezet kan worden naar Prepaid hangt af van het feit of het nummer nu nog wel in gebruik is en dat de opheffing dus voor de toekomst staat gepland. Is het nummer echter al opgeheven en dus nu niet meer in gebruik, dan is er geen mogelijkheid meer om het om te zetten naar een prepaid en is het echt verdwenen en zal jouw zoon zijn eventuele nieuwe nummer moeten doorgeven aan de ING bank.

Zou je in jouw profiel het 06 nummer en andere gegevens willen invullen? Dan kan ik vervolgens kijken of het nummer nog te "redden" valt.


Hoi Jeroen, als het goed is kan ik mijn nummer behouden. Zo juist met de klantenservice gebeld. Bedankt voor je reactie.


Mooi om te horen! :thumbsup: