Skip to main content

mijn werkgever heeft mijn nummer wat ik al 30 jaar gebruik op gezegd per 30-06-2020. maar ik heb het pas op 30-06-2020 te horen gekregen wat mij niet meer in staat stelde om het over te nemen wat ik wel wil om dat het voor mij belangrijk is. want het nummer hebben veel relatietis van mij in de 30 jaar dat ik het had . het nummer gebruik ik nog steeds op whatsapp .het gaat om nummer 06

gr adrian 

admin: eigen topic aangemaakt

Hi Adrian, welkom op het forum. 

Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen, als een nummer op is gezegd kunnen wij het niet meer overnemen. Het nummer dient nog actief te zijn. Had je al wel een bestelling lopen bij ons? Ik kan in dat geval nog even nakijken of er iets in gang is gezet. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer erbij vermelden.


hi alex

ik heb bij simyo voor nummer behoud aan gevraagd toen hij nog actief was maar is af gekeurd

maar daar loopt nog een tweede aan vraag het nummer is ********** wanneer het kan graag 

 


Daar kan ik helaas niets mee, ik hoopte dat je bij ons een aanvraag had gedaan maar ik zie geen aanvraag op het nummer. Ik hoop dat de 2e aanvraag daar gaat lukken maar ik geef het een erg kleine kans om eerlijk te zijn.


hi alex

ik heb geen aan vraag gedaan om dat ik ook in de winkel op die vraag met nee werd geantwoord werd

maar wanneer het kan dan op een pr card


Dit kan dus niet. Een aanvraag voor nummerbehoud kan alleen als een nummer nog actief is, en dat is in dit geval niet meer zo. 


jammer bedankt dan alleen vis whatsap


jammer bedankt dan alleen vis whatsap

Beter kun je dat zo snel mogelijk beëindigen. Als het nummer na een half jaar weer aan iemand anders wordt uitgegeven en deze zich aanmeldt bij Whatsapp, ben je de Sjaak en ontvangt een ander de WA berichten die voor jou bedoeld zijn.


jammer bedankt dan alleen vis whatsap

Beter kun je dat zo snel mogelijk beëindigen. Als het nummer na een half jaar weer aan iemand anders wordt uitgegeven en deze zich aanmeldt bij Whatsapp, ben je de Sjaak en ontvangt een ander de WA berichten die voor jou bedoeld zijn.

Dit is een goed advies. Het beste is om zo snel mogelijk iedereen te laten weten dat je een nieuw nummer hebt, vooral omdat het met Whatsapp dus gevoelig kan zijn. 


Het is jammer dat het loge lichaam van KPN niet mee werkt om een nummer dat iemand 30 jaar heeft  vrij te geven aan het persoon dat hem al zo lang gebruikt .er zijn buitenlandse instanties waar ik met het nummer in loge of gegevens ontvang


Dit heeft niet zozeer met KPN te maken, hier zitten bepaalde regels aan vast die alle providers horen te hanteren. Een nummer dat niet meer actief is kun je niet meer gaan claimen. Ik snap zeker waarom dit voor jou nu vervelend is, maar ik kan en mag hier simpelweg niets aan doen.


Dat is jammer  wie kan het wel terug halen voor mij


@haideadrian , ik heb me hierin verdiept en ik heb goed nieuws. Denk ik. Er is nog een kans dat we het nummer kunnen overzetten op een abonnement. Heb jij wel het klantnummer van Rout IT waaronder dit nummer heeft 'gehangen’? 

Kan ik je telefonisch ook bereiken? 


hoi alex

ik heb dat nummer voor jouw .

het nummer van rout IT is 309869

en mijn telefoon nummer in: 06-********
 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


Op het opgegeven nummer kan ik je niet bereiken, ik krijg te horen dat het nummer niet in gebruik is. 

Maar, ik heb huiswerk voor je. Bestel op deze pagina alvast een abonnement aan met nummerbehoud, op basis van die bestelling probeer ik je nummer mee te krijgen. Doe dit wel voor de 30ste van deze maand. 

Ik hoop dus dat je dit berichtje op tijd leest. 

Laat het me weten als je dit hebt gedaan. :relaxed:


dag alex

ik heb net een abonnement af gesloten met nummer behoud 

met het zelfde mail adres als dit 

ik hop dat het lukt alvast mijn hartelijke dank voor je inzet

GR aad


Zou je ook je profiel willen invullen zodat ik de bestelling kan vinden? Een telefoonnummer waarop ik je kan bereiken zou ook fijn zijn. 

Geen dank, doe ik graag.


dag alex

het is **************8

en ik ben te be rijken op nummer ***********

GR aad 

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 


dag alex 

het bestel nummer is 2007262345777

GR aad


Dankjewel. Ik zie de bestelling nog niet, het moet nog worden verwerkt in de interne systemen. Ik kijk later vanavond nog een keer en anders morgen. 

Ik kom hierop terug! 


dag alex

bedankt ik hoor van jouw 

GR aad


@haideadrian  Overigens, je contactnummer ********** mist een cijfer. 


alex 

het laaste is een 1

GR AAD

 


Dag alex

De sim kaart heb ik en is actief maar het 

En ik heb al kontakt ge had met klanten service maar dat heeft ook niet geholpen

GRa 


Dag alex

Het volledige gebeurt steeds

Overstapverzoek: neem contact met ons op (ordernummer 609119650)

GR aad


Hoi Aad, geen zorgen. Aan de achterkant is mijn collega voor je bezig om dit rond te krijgen. Heb nog geen 100% garantie maar het lijkt goed te gaan. 

Je hoeft zelf niets te doen. Zodra ik een reactie heb zal ik het hier laten weten.