Skip to main content

Gisteren heb ik voor mijn dochter een kids abonnement afgesloten. Hierbij aangegeven dat we haar nummer willen behouden. Nu krijgt ze op haar mobiel de vraag om JA te sms'en naar 6688 om haar nummer te kunnen behouden maar ze kan dit niet versturen omdat ze geen tegoed op haar telefoon heeft staan. Ik vind het zonde om nu nog voor 10 euro tegoed te kopen terwijl dinsdag haar abonnement geactiveerd wordt. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Hi Cristel, welkom op het forum. 

Ik kan het me voorstellen dat je niet nog € 10.- wilt opwaarderen om 1 keer te kunnen sms’en. In dit geval kan ik de overname als het ware forceren. Dan heb ik echter wel het klantnummer van haar mobiele prepaid nummer nodig. Zou je dit hier in willen vullen samen met het nummer waar het om gaat en jouw adresgegevens? 

Ik hoor graag van je. 


Hallo Alex, 

Bedankt voor je antwoord. Mijn man heeft vanmiddag via de chat met een collega van je gesproken en omdat ze geen kpn prepaid had is het niet mogelijk om haar nummer te behouden. Is ook geen grote ramp want zoveel contracten heeft ze nog niet. 😄


Hallo Alex, 

Bedankt voor je antwoord. Mijn man heeft vanmiddag via de chat met een collega van je gesproken en omdat ze geen kpn prepaid had is het niet mogelijk om haar nummer te behouden. Is ook geen grote ramp want zoveel contracten heeft ze nog niet. 😄

Uhm, ik wil niet graag mijn collega tegenspreken, haha. Maar elk prepaid 06-nummer dat in Nederland actief is kunnen wij meenemen als nieuw Kids Only abonnement, zolang we een klantnummer hebben. Ongeacht of het van KPN is of een andere provider hier. We hebben wel een issue met het verlengen van een bestaand abonnement naar Kids Only, maar dat is zo te lezen niet van toepassing hier. 

Nu snap ik dat het geen grote ramp is, maar mocht je het alsnog willen.. dan ga ik graag voor jullie bezig als je haar klantnummer kunt achterhalen. :relaxed:

 


We hebben in maart een pre paid bij lebara gekocht. Ik heb daarvan alleen een betalingsnummer gevonden. Ik weet niet of dit gelijk het klantnummer is.  Dit nummer is 12794739.

Het nummer van mijn dochter is 06-*********.

Mocht het hiermee niet lukken dan nemen we wel een nieuw nummer. 

Bedankt voor al je moeite in ieder geval. 


Nee, ik moet echt een klantnummer hebben. Dit kun je volgens mij nog wel vinden in Mijn Lebara, zoals het heet daar. 
Maar als het niet nodig is laten we het zo staan en krijgt ze een nieuw nummer. 


@Cristel82, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


O sorry😁, het klantnummer heb ik niet meer gevonden dus als het goed ik krijgt ze komende week een nieuw nummer. 

Bedankt voor je hulp! 


O sorry😁, het klantnummer heb ik niet meer gevonden dus als het goed ik krijgt ze komende week een nieuw nummer. 

Bedankt voor je hulp! 

Geen probleem, graag gedaan. :blush: