Skip to main content

Mijn aansluiting is geblokkeerd door een nog te betalen factuur. Nu is ook mijn mobiele abonnement volledigverwijderd uit MijnKPN ?

volgens mij is mijn contract ook al helemaal verlopen … of heeft kpn dit misschien opgezegd? Of misschien beide 

anyway; ik ben dus onbereikbaar op mijn 06- nummer én toen dacht ik dus; dan neem ik Sim-Only, maar dit mag ik niet? Zal wel met een BKR dan te maken hebben ? Of het feit dat mijn laatste factuur nog niet betaald is uit dat abonnement? 

 

En dan moet het ergste nog komen 😭😂

Mijn iPhone is gisteren ‘gecrasht’ ben alle gegevens dus dan ook kwijt ,

lees; wachtwoorden, foto’s , video’s, contacten 

eigenlijk volledig afgesloten.

 

(Nu probeer ik met mega veel speurwerk en samenwerking met andere vrienden met iPhones mijn Apple ID te achterhalen , in de hoop dat er nog hopelijk een. Reserve kopie ergens rondzweeft in de cloud.) is bijna NIET te doen omdat voor álles wat er nodig is een verificatiecode naar je 06- gestuurd wordt.
En ik geen sms’jes ontvangen kan. 

 

ik heb gelukkig ook internet en TV van kpn , dus kan thuis (na het aanmaken van een tijdelijk nieuw leeg Apple ID) in ieder geval nog op internet. Door een app te installeren 
 

wat vinden jullie een handige stap om met dit nummer, (huidige 06- ) te doen? Heb net Sim only aangevraagd ; dit wordt afgewezen …?
 

Moet ik nu nog dagen wachten en dan een prepaid simkaart aanvragen ? Want een abonnement opnieuw afsluiten met KPN compleet zal er dan wel helemaal niet in zitten ? Ik had alle voordelen ook van alles in 2 dat ID allemaal verwijderd en stopgezet 😣

 

Volgens mij is mijn 2 jarig abonnement al wel afgelopen , ! en dus zou ik toch maandelijks opzegbaar naar een andere optie kunnen? 
 

sorry voor het mega lange bericht, hopelijk snappen jullie er zo wat van.
tot die tijd,

  • Whatsapp loos 
  • contacten loos
  • Facebook loos 
  • Apple Wallet loos 
  • wachtwoord loos 
  • Foto/video loos
  • én ook nog eens onbereikbaar 😅

sorry maar hopelijk hebben jullie nog advies; ik ben echt ten einde raad en bang dat hier nog wel weer een week overheen gaat als ik ook nog prepaid starterspakket moet aanvragen met de post 

 

 

met vriendelijke groeten 

moniek Hendriks 

 

Goedenavond @Moniek0, welkom op het forum! Dat is wel schrikken zeg! Je abonnement is inderdaad geblokkeerd/afgesloten.

Ik zie dat je hierover ook al contact hebt gehad met mijn collega's via facebook/twitter. Ik vrees dat ik hierin niet veel meer kan betekenen.
Betalingen kan ik wat beperkt inzien maar kan het kloppen dat je de openstaande facturen inmiddels via iDeal al betaald hebt? Als alle facturen voldaan zijn word je automatisch weer aangesloten.

Zodra de betaling verwerkt is en je nummer weer gedeblokkeerd is kun je deze weer wijzigen,verlengen of omzetten naar prepaid als je dat wilt.
Apple ID's en hun clouddiensten heb ik persoonlijk niet veel verstand van maar als het resetten daarvan per sms gaat moet dat dan ook weer kunnen.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Heb al 2x weer gebeld met KPN…

gisteren vertelden ze mij dat ik binnen 4 uur weer bereikbaar zou zijn. Dit was gisterenavond (na 8 uur) nog niet het geval

vanmiddag weer gebeld naar KPN, nu stond er niks over in, dat ik überhaupt weer aangesloten zou worden… 

misschien vergeten dan?

ze gaan me nu weeeer opnieuw proberen aan te sluiten …  binnen 4 uur is het weer niet, en anders zou ik 48 uur moeten wachten ? Rekeningen zijn een week geleden al betaald …😔🥲

 

nog steeds dus onbereikbaar … vrij lastig 

 

ik wacht morgen nóg maar even een x de 24 uur dan maar af? 
 

ik weet t inmiddels nie meer 😂🤭🤭🙈